ik voel me bedrogen...

m’n vriend en ik hebben al meer dan 6 jaar wat… n vandaag was k zijn facebook gaan checken, zie k dat hij een lange email met een andere meisje had gestuurd… hij kent haar van een online game, en ze hebben een maand lang met elkaar gechat. tuurlijk was ik furieus toen k t had ontdek. en k heb tegen hem geschreeuwd derover, maar hij zegt er is niets tussen hun… toch geloof ik hem niet want ze zeggen elkaar goedenacht, ze geven elkaar virtuele kusjes en knuffels… ik weet nie wat k moet doen. we hebben zo lang erover gesproken vandaag, en hij vraagt om een kans… ze woont in las vegas, en wij wonen in los angeles. hij zegt t is een fantasie, dat ze niets voor hem bedoelt :frowning_face: maar k wil hem niet geloven en ook niet vergeven… wat moet ik doen? ik voel dat k hem nie meer kan vertrouwen…

Hem confronteren. Succes!

6 Jaar is wel lang, zou je hem dan niet moeten vertrouwen?

Begrijp dat het vervelend kan zijn dat je vriend met andere meisjes chat, maar hij is toch bij jou? En een fantasie, dat is niet fijn nee, maar volgensmij hebben stiekem een hele hoop jongens fantasieën over andere vrouwen, alleen de meeste komen er niet voor uit.

Ik zou er gewoon met hem over praten en als hij om je geeft en jij gewoon duidelijk maakt dat jij er onzeker van wordt, dat je hem niet kwijt wilt etc, dan wil hij vast wel dat mailcontact opgeven.

hy moet gwn kiezen dan… simpel toch. zoiets is me ook overkomen…ik heb hem gwn laten kiezen tussen my of da wijf. dus hy had toen zyn hyves verwijderd. Als hy echt voor je wilt gaan dan is hy in staat zyn facebook te verwijderen en contact te verbreken mt die meid, maja misschien is dat te extreem voor jullie ‘facebook verwijderen’ ma denk er wel over na.

6 Jaar is lang! Ik denk dat je binnen die zes jaar je vriend goed kent en dat je weet dat je hem kan vertrouwen, anders zou je toch niet bij hem zijn?
Meiden zitten altijd te zeuren dat hun vriend te jaloers is, omdat ze met geen een andere jongen mogen praten. Nou dit is toch precies het zelfde? Zou hij nu niet meer met een meisje mogen praten? Met die virtuele kusjes en knuffels is het anders, daar zou ik hem dan wel over aanspreken. Maar ik bedoel het is toch niet in het echt. Jij hebt toch met hem, niet dat meisje. Geef hem zoveel aandacht dat hij niet eens meer met dat meisje wil praten!

Ik vind dat je je druk maakt om iets wat niet zou hoeven. Het is toch fijn dat hij iemand heeft op’t internet waar hij het goed mee kan vinden? Zolang het netjes blijft, bij virtuele kusjes en knuffels, hoef jij je geen zorgen te maken.

Wat is meer waard, 6 jaar liefde of 1 maand VIRTUELE kusjes?!

Nou,
ik ken ook 'n jongen van internet,
al bijna 'n jaar.
en ik stuur ook zovaak (K),
maar daar bedoel ik niet echt iets mee, en m’n vriend weet het ook.
Hij vindt t niet erg, zolang t maar niets ‘serieus’ is zegmaar

ik voel me bedrogen want k heb hem ermee geconfronteerd, en hij zegt dat er een deel van hem is dat nieuwsgierig is om te voelen hoe het is met iemand anders te zijn… en hij geeft toe. hij zegt dat ze alleen vrienden zijn maar toch. k had hem gezegd als k stiekem achter zijn rug zou gaan chatten met een andere jongen en tegen hem zegt, sweet dreams, of hem sweetie noemt, of zegt van ja ik mis je enzo… want hij heeft dat tegen haar gezegd. hij schreef dat hij der mis, dat hij haar wil ontmoeten, dat hij jaloers is als ze met iemand anders (een jongen) praat… dus nee, dit is nie gewoon chatten, ze zijn niet gewoon vrienden.

k vertrouwde hem, maar t is de 2e keer dat hij zoiets doet, dat hij online iemand heeft ontmoet, via games, dat hij messages stuurt naar haar en haar vertelt over zn dag enzo.

sinds we naar amerika zijn gekomen voel k aan dat we steeds verder uit elkaar gaan :frowning_face: en hij zegt t ook, er is een “gap” tussen ons, en hij probeerde t te vullen met dat meid.

n t probleem is dat hij t doet wanneer ik er nie bij ben… dus wanneer ik slaap (n we slapen in t zelfde bed) dan zit hij nog op tot 4 uur in de ochtend, n k keek ook naar de tijd van die messages, wat blijkt, hij stuurde haar terwijl ik sliep…

als t een friend was dan zou hij me toch vertrouwen ermee, n hij zou me toch vertellen over die persoon? maar nee, hij heeft het 1 maand lang geheim gehouden…want hij weet wat er gebeurt als ik erachter komt… als t een gewone vriendin was, zou hij toch niet zo geheimzinnig doen?

plus wat hij schrijft aan haar schreef hij aan mij in smsjes, maar dat was lang geleden… dus ja, hoe denk je dat k voel?

Nee, zij is niet zomaar een ‘vriendinnetje’. Ik denk dat hij de aandacht wel mist van een onbekende meisje. Zou je wel eens ‘ik of zij de deur uit’ durven zeggen zodat hij beseft wat voor gevolgen het zou kunnen hebben ?

Laat hem kiezen.
Ik zou echt stikken van jaloersie, komop zeg.
En nogal gemeen om van je vriend te zeggen allemaal. Jeetje.

ja, heb k al gezegd… en hij zegt hij gaat haar vergeten, deleten enz… maar ik durf hem niet meer te vertrouwen want tja, stel hij doet weer zoiets…

hij vraagt mij om een kans, om t weer goed te maken enzo… maar k heb hem al gezegd van k weet nie of k je nog kan vertrouwen…

Maar als er al een kloof tussen jullie ontstaat, misschien passen jullie dan wel niet meer bij elkaar, ookal wil je dat nog zo graag. Daar kan dat meisje dan weinig aan doen.

Ik zou gewoon met hem om de tafel gaan zitten om jullie gehele relatie door te spreken, niet alleen dit aspect.

ik kan dat meid wel doodmaken :frowning_face: en hem ook…

Gooi hem een dag of twee uit huis. Althans, dat zou ik doen als eerste stap zodat hij weet hoeveel waard ik ben vergeleken dan een of ander tuthola.

Ik snap hoeveel je er mee zit enzo maar je moet aan de andere kant wel blij zijn dat hij wel eerlijk met je is waar hij mee zit en wat hij voelt. En dat hij nieuwsgierig is en misschien wel behoefte heeft aan de aandacht van andere meisjes. Beter dat hij het je eerlijk vertelt dan dat hij gewoon achter je rug om vreemd gaat. En praten helpt altijd.

inderdaad!

ja, k ben blij dat hij tenminste eerlijk is… hij kiest voor mij, want dat meid is toch maar een fantasie…

had haar een mail gestuurd, van laat me vriend met rust. en ze reageert van ja ik ben sorry, ik weet waarmee ik begon en dat t fout is… blablabla en ze gaat hem met rust laten, maar ze wil toch vaarwel zeggen.

kom op zeg! maak t niet erger!! damn…

heel veel sterkte meis! jongens zijn af en toe gewoon klootzakken.
hij moet kiezen, en zij moet vanaf NU geen contact meer zoeken, dus ook geen vaarwel zeggen etc, het is gewoon klaar nu, en anders (zeg je ) dat je ermee kapt? sterkte!