Ik voel me alleen

Hee lieve meiden,
Laatst had ik al een topic gemaakt over dat mijn relatie uit is en dat ik er niet zo goed mee om kon gaan. Het gaat nu weer best goed met mij en ik besef ook dat de liefde tussen ons gewoon op was. Het is nu zo dat ik het hebben van een relatie zo mis. Niet perse met hem, maar gewoon met iemand. Nadat het uit was, had ik best wel snel een nieuwe scharrel gevonden. Maar ik vond hem eigenlijk helemaal niks, het was meer een beetje afleiding. Ik heb uiteindelijk ook eerlijk tegen hem gezegd dat het nooit wat zou worden, maar nu voel ik me zo alleen. Er is niemand meer die je appt en lief tegen je is of je knuffelt. Hoe gaan de meeste hiermee om? Hebben jullie altijd wel iemand waarmee je scharrelt of ben je ook wel eens een tijdje echt alleen? En hoe ga je dan om met dat eenzame gevoel?

Vooral veel met vriendinnen afspreken en je niet teveel focussen op het gevoel van het missen van een relatie. Als je relatie net uit is is het logisch dat je die aandacht mist, maar probeer je te focussen op een (nieuwe) hobby, vriendinnen, en ga leuke moeder/dochter dingen doen ofzo.

Hey ik weet niet of je al werkt en hoe oud je bent maar anders zou ik je aanraden om t gaan werken dit is erg gezellig en je leert veel nieuwe mensen kennen daar kan je dan later ook mee afspreken en 1 voor veel bij de meeste winkels(alberthijens enzo ) werken veel jongens #tip :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

zelfde probleem nja bijna dan.ik ben ook opzoek geweest naar liefde en dacht ook dat ik op de eerste beste jongen verliefd zou worden , maar ben er achter gekomen dat dat helemaal niet goed is en niet werkt. je moet het echt tegenkomen of je ‘‘overkomen’’. als je echt graag een relatie zou willen zou ik vooral veel naar feestjes of drukke plekken zoals de stad ofzo gaan. genoeg leuke jongens daar te vinden , wie weet de ware liefde :upside_down_face:

Liefde moet je overkomen, zoals noah al zegt.
Ga gewoon leuke dingen doen met vriendinnen en vooral niks forceren! Dat heeft namelijk echt geen zin.
Geloof me: “op ieder potje past een dekseltje.”

Ik weet precies wat je bedoelt, inmiddels een jaar “alleen” en stiekem begint dat heel fijn te worden. Natuurlijk mis je die lieve berichtjes en de aandacht, maar wat fijn is, is dat je nu ook weer meer tijd hebt voor je vriendinnen.

En zoals hierboven al een aantal keer gezegd is, op ieder potje past een dekseltje. Hou je daar aan vast, want ik weet zeker dat er een onwijs knappe jongen op jou wacht! :sob::muscle:

Ik ben hier zo mee eens ! En als je echt wil knuffelen en alles kan je altijd nog je gedragen als een slet en aan rebound sex doen. Het is maar net wat je wilt haha.