Ik voel het niet meer

hee meiden,
hebben jullie misschien tips voor mij want ik weet echt niet wat ik moet…
ik heb al 8 maanden een vriend. We zijn beide 17 maar hij woont aan de andere kant van Nederland.
We gaan vaak naar elkaar toe en slapen dan een week bij elkaar.
Als ik met hem ben voel ik dat het klopt, we hebben het leuk samen en dan voel ik weer dat ik echt verliefd ben.
Maar zodra hij weg is en ik hier alleen zit, is het gevoel weg, naja minder…
niet zoals op het begin. Misschien is de spanning er een beetje af, ik weet het niet.
Weet iemand wat ik moet doen? Ik wil hem echt niet kwijt…

Je zegt op het laatst dat je hem echt niet kwijt wilt, dus de gevoelens zijn er vast en zeker nog!

Probeer samen nieuwe dingen te doen, nieuwe plekken op te zoeken etc.?
Zodat je door de week kunt wegdromen door wat je in het weekend hebt gedaan? :slightly_smiling_face:

Dit had ik precies ook bij mij ex.
Als we bij elkaar waren, vond ik het super leuk en gezellig, en was ik weer helemaal happy.
Maar als ik thuis was en alleen, dan dacht ik echt: waarom heb ik eigenlijk met hem… ik voel helemaal niks blabla.
Maar ik heb geen idee wat ik er tegen moest doen, dus sorry hier heb je niks aan. succes

Ja ga samen leuke dingen doen! Misschien vaker afspreken en leuke smsjes naar elkaar sturen. In het begin van een relatie spreek je elkaar nog heel vaak via msn/hyves/sms enz. en wil je zo vaak mogelijk afspreken maar later word dat allemaal wat minder. Om samen leuke dingen te gaan doen is denk ik echt een opkikker voor jullie relatie.

Je kunt niks doen? je wilt hem niet kwijt… dus dan is er geen keuze toch?
Je moet je realiseren dat naar verloop van tijd die kriebels eraf gaan en dat omgezet wordt in ‘houden van’ en echt voor elkaar gaan. Dat alles vanzelfsprekend is. Jullie zijn samen en daar veranderd niks aan. Jullie hoeven geen moeite meer voor elkaar te doen om er goed uit te zien bv.
bij ons is dat ook zo hoor(wij zijn bijna 9 maanden samen nu) maar ik mis hem nog iedere dag… Kan wel janken soms dat ie helemaal aan de andere kant van NL zit.
Maar ik ga elk weekend naar hem toe(of hij naar mij) en dan slaap ik daar lekker. Heerlijk vind ik dat.
Ik heb niet dat gevoel dat ik niks meer voor m voel. We hebben elke dag contact en tis nogsteeds echt mn grote liefde.

Misschien moet je de spanning een beetje terug brengen in je relatie.

Dit verhaal herken ik best wel, mijn vriend woont in het zuiden van Limburg en ik in het noorden van Drenthe. We zien elkaar eigenlijk ieder weekend en alles voelt dan zo goed, zo verliefd en alles. Maar als hij dan weg is, denk ik veelte veel na, terwijl ik echt heel veel om hem geef en dan ga ik twijfelen. Maar we hebben al dertien maand een relatie en we hebben het hier ook al vaak over gehad. We doen steeds meer dingen samen, praten meer.
Maar het heeft ook wel zijn voordelen vind ik, dat ik zover van hem af woon, door de week, kan ik gewoon rustig met school bezig en alle andere dingen doen, ook al mis ik hem dan ook super veel. Ik kijk er altijd weer naar uit dat hij komt.
Ik denk niet dat je er heel veel aan kunt doen dat je het niet voelt, ik denk dat je gewoon moet genieten van de weken, of weekenden dat je samen bent en telkens daar aan terug denken, dat het super fijn is! En als ik jou was zou ik gewoon met hem gaan praten! Praten helpt tenslotte eigenlijk altijd! :slightly_smiling_face: Succes!

upje? :blush:

Das niet zo raar. Na een tijdje gaat het gevoel van verliefd zijn over in houden van. En aangezien je het nog wel fijn met hem hebt, lijkt het me niets om zorgen over te maken.

Dat heb ik ook wel als hij ver weg is (:
Maar eigenlijk is dat vrij normaal als je een lange relatie hebt.

ik heb echt precies het zelfde, en godd wat voelt dat kut zeg, ik ga er soms echt kapot aan dan denk ik, waarom twijfel ik, als ik met hem ben voelt het zo goed en alles, en zodra die weg is komt dat gevoel van; hou ik wel echt van hem en is hij echt mijn liefde van me leven zeg maar… Ik praat er ook met hem over en dan voel ik me weer echt lekker, ookal blijft het wel in me hoofd spoken, en dan door de weeks met hem pingen enzo dan denk ik echt van naja okee… en heb ik niet echt echt dat verliefde gevoel, en het doet me gewoon pijn dat ik dat heb. En omdat ik hem alleen in het weekend en woensdag zie denk ik, maar waarom is dat gevoel van twijfel er vaker als houden van? Dan heb ik ook niet zo sterk het gevoel van ik moet 'm zien en als ik er aan denk dat ik hem ga zien word ik niet meer zo blij als eerst maar als ie dr eenmaal is voelt het wel gewoon goed ! :frowning_face: ik wil echt dat het stopt… :S maar ik weet niet hoe ? Hij heeft dit ook totaal niet…