Ik voel de heletijd een botje...

Hooi,

Ik weet niet of dit bij iedereen eigenlijk is maar elke keer als ik een tampon in doe dan voel ik 'm zo langs een botje gaan. Dit botje is voor mij echt gevoelig. Laatst kwam mijn vriend langs voor mijn verjaardag en toen wilde hij het dus doen. Dus we lagen daar en toen hij naar binnen gleed voelde ik dat botje dus en dit deed best wel pijn :s
Dan ging hij op en neer en na 5 minuten vertelde ik hem dat ik duizelig was en dat we het beter een andere keer konden doen. Nu pusht hij me de hele tijd om het weer te doen van het weekend en ik wil dit wel. Maar ik vind het een beetje awkward als ik het me ma vertel of aan de dokter.
En als er geen andere mogelijkheid is dan doe ik het wel denk ik.
Maar me vraag is nu. Hebben sommige van jullie dat gevoel met dat botje ook?

Ik denk dat je het toch probeert te vertellen aan iemand… Misschien eerst je moeder, als ik last had van iets en ik vertelde het (awkward) begreep ze het echt. Moeders zijn er om te luisteren. En daarna zie je wel of je 'ns langs de dokter ga.

Ik zou me niet teveel aantrekken van je vriend want als hij pusht is het zonder respect…

En waar is het precies dat je dat pijnlijke gevoel hebt? Meer naar de kant van je rug of buik toe?

Ohh maar hij bedoelt het helemaal niet verkeerd hoor :wink:
En wat mn moeder betreft daar heb je dan wel gelijk in maar dan nog heb ik een gevoel van binnen dat het liever niet doet. En de pijn is meer aan de kant van me buik.

dokters zijn daar voor. tis niet awkward voor een dokter want die ziet dat dagelijks.
hij/zij kan je in ieder geval helpen.

Waarom is dat ongemakkelijk om tegen je moeder te vertellen.
Ouders weten echt wel dat hun kinderen seks hebben hoor.

Daar zijn mama’s toch voor. Om je te helpen als er iets is.
Misschien is het wel iets erfelijks en kan zij je vertellen wat het is.

Je kan het gewoon er met je moeder over hebben lijkt me. Je hoeft het niet te gaan vertellen dat je het met seks gerelateerde dingen voelt. Maar gewoon als voorbeeld nemen dat je het met een tampon indoen voelt.
En ik vind het persoonlijk niet echt goed dat je vriend pusht om het weer te mogen doen. Vind ik niet echt respectvol je hoort samen voor zulke dingen te kiezen en het niet tegen je zin in te doen. Dus doe alleen dingen als je er zelf ook achter staat en het wilt! Als hij dat niet wilt accepteren is hij je ook niet waard.

Deze jongen is overduidelijk niet lief voor je. Geef goed je eigen grenzen aan en laat geen dingen toe, alleen maar omdat HIJ het wil. Doe waar JIJ je goed bij voelt. Als hij dit weekend weer gaat pushen, zou ik nog even nadenken over je vriendje…

Verder over dat botje. Het zou kunnen dat je de buiging in je vagina bedoelt. Er zit een soort bocht in en het zou kunnen dat je daar tegenaan komt. Het kan ook zijn dat je je spieren aanspant en dat het daardoor lijkt alsof er een botje zit, maar ik gok op het eerste.