Ik vind zoenen niks..

Hey,

Ik heb sinds een paar dagen een vriendje. Natuurlijk al gezoend enzo… maar als ik eerlijk ben, vind ik er niks aan. Hij vond het blijkbaar wel heel fijn. Hij was niet de eerste waar ik mee zoende, want een paar maanden eerder zoende ik ook al met een vriend van mij. Dat was voor mij de eerste keer en ook toen dacht ik: "is dit het nou?’

Heeft iemand hetzelfde probleem, of ligt dit gewoon aan mij?
Iemand misschien tips??

Liefs Quinn

Ik ken het, weet ook niet wat ik ertegen kan doen maar ik vind het ook totaal niet fijn haha

Misschien had je heel hoge verwachtingen?

Ligt het niet aan de manier van zoenen?
Het kan wel… sommige mensen houden er gewoon niet van. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee gehad.

Edit: geen ervaring met het niet leuk vinden van zoenen bedoel ik. Alleen als de jongen echt niet kon zoenen.

Ik denk dat het gewoon niet de juiste persoon is voor je dan? Of misschien kan hij gewoon slecht zoenen :stuck_out_tongue:

Ik vind het juist het fijnste en intiemste wat er is in een relatie!

Het leek me niks, maar ik vind het fijn. Al vind ik een kusje op de mond fijner (:

Ik ben ook geen tongworstel-fan.

ja ik vond het echt niks… ik zocht echt gewoon manieren om er onderuit te komen haha… maar toen kwam ik een jongen tegen die toen mijn vriendje werd en met hem opeens wel… ligt ook echt aan hoe iemand zoent… bij mijn eerste zoen zat zijn tong echt in mijn keel ofzo eww… echt ZO naar was dat…

ja bij mij is dat het zelfde, heel raar… zoenen met een vreemde kerel bij het uitgaan hoeft echt niet per se, kan er ook aan liggen dat ze naar bier smaken ofzo hihi. maar met mijn vriendje kreeg ik er geen genoeg van, dan is het opeens heel romantisch en intiem. al kon hij het aan het begin niet zo heel goed, heb m toch in de juiste richting kunnen sturen :stuck_out_tongue:

ja, misschien kwam het ook omdat het voor ons allebei redelijk nieuw was… Laten we hopen dat het beter wordt. Dankjulliewel

Liefs Quinn

hahah +1

Misschien moet je gewoon eens bedenken wat je zelf leuk vind. zoenen kun je zo spannend maken als je zelf wilt.
Je kunt hem vanuit het niets vastpakken en tegen de muur drukken en hem kussen. je kunt voorzichtig bijten, zuigen, verleiden alles…
kijk als je gewoon je tong in zn mond doet en eigenlijk niet meer doet dan een beetje ronddraaien en thats it, dan snap ik dat je er niks aan vind. je moet een beetje je eigen techniek verzinnen. heb ik ook gedaan en vind zoenen onwijs leuk…

Mijn eerste paar keren waren ook echt verschrikkelijk, ik vond het ook echt niet lekker of fijn maar nu wel het was gewoon even wennen denk ik. Nu vind ik het heel leuk en fijn

Mijn allereerste zoen was ook met iemand die ik eigenlijk helemaal niet leuk vond. Eerste keer was het wel leuk, maar tweede keer had ik echt zoiets van, ja, oké. Ik vond het echt saai.
Maar als ik met mijn huidige vriend zoen is het elke keer weer leuk en elke keer weer spannend en lekker :3

Dit. Ik vind kusjes geven zo veel liever!

Lol, ik vind zoenen ook niets aan. Ik heb dan geen vriend en ik zoen ook wel eens met jongens, maar waarschijnlijk doet het meer met hun dan dat het met mij doet. Want als ik zoen is het gewoon 1 zwart gat en is het klaar, ik voel er niets bij.

Ik vind het ook niet zo. Even, like, een paar seconden is het even ‘leuk’ omdat je gewoon heel dicht bij elkaar bent maar daarna… Dan heb ik het wel weer gezien, haha.

Ik vind zelf zoenen zonder tong fijner. Hoef niet de hele tijd zon natte lap in mn keel gedrukt te krijgen…