Hoi allemaal,
Ik heb nu al langer dan een jaar een relatie, en er is iets wat me nu al vrij lang dwarszit: ik hou niet van zoenen. In het begin vond ik het volgens mij iets draaglijker dan nu, maar de laatste tijd moet ik er al van walgen als ik er alleen maar aan denk. Op zich hebben we vrij vaak gezoend, ik probeer het steeds weer in de hoop dat ik het leuker ga vinden, maar ik vind het gewoon niet lekker.
Met zoenen bedoel ik tongzoenen, een kus met alleen de lippen vind ik niet erg. Ik vind het glibberige gevoel van een tong in je mond en al dat speeksel dat zich mengt en je uitwisselt simpelweg hartstikke smerig. Mijn vriend die houdt er helaas wel van, wat voor mij best irritant is, aangezien ik het dus echt vies vind.
Aangezien over het algemeen mensen wel van zoenen houden, denk ik toch dat er iets mis is. Waar zou dit aan kunnen liggen? Hebben sommigen van jullie dit ook?
Ik heb overwogen dat een van ons misschien gewoon niet kan zoenen, maar ook de gedachte aan de tong van iemand anders in mijn mond doet me gruwelen, dus dit weet ik niet zeker.
Graag zou ik weten wat er aan de hand is, of tips hebben waardoor het misschien minder vies voor mij wordt, want op zich is het ook niet leuk voor mijn vriend als ik nooit zin heb wanneer hij wil kussen.
Hopelijk weten jullie iets