Ik vind seks niets aan.

Ik heb al 14 maanden een vriendje en ik hou echt super veel van hem maar de seks is niets. Niet dat hij het niet goed kan, maar ik vind seks gewoon niets aan. Ik denk dat hij mij 10 maanden geleden ontmaagd heeft en het deed heel veel pijn (onnodig om te weten maar oké) maar ik heb het nooit echt lekker gevonden. Ik vind het jammer voor mijn vriend, want die vind het heerlijk maar ik ben er niet zo van. Daarom doe ik het ook bijna altijd met tegenzin en alleen in het weekend.

Iemand tips of iets wat het leuker kan maken?

Doen jullie aan voorspel? Ik kan zelf namelijk pas echt van de seks genieten als mijn vriend mij helemaal in de stemming heeft gebracht. Ben je echt in de stemming, dan voelt de seks heel lekker aan.
Ik vind sowieso dat een vrouw van te voren wel in de stemming moet worden gebracht, voor de seks. De man die komt tijdens de seks geheel aan zijn trekken, maar veel vrouwen beleven er zonder voorspel niet veel aan. Dat vind ik oneerlijk.

hmm dat het pijn deed is belangrijk om erbij te zeggen hoor. Het kan dat de eerste keer jou zo afgeschrikt heeft, je er nu niet meer ontspannen van kan genieten.
Maar ik moet zeg maar geestelijk opgewonden zijn, want soms heb ik ook zo iets van moet dit nou? Tegen je zin in doen is sowieso niet handig. Praat er over met je vriend :slightly_smiling_face:

Ik hou dit topic in de gaten :slightly_smiling_face:

Ik hou dit topic ook even in de gaten.

Ik heb dat ook,het is wel fijn om samen te doen. Maar ik heb nou werkelijk nog nooit achteraf kunnen zeggen van…wow, wat was dat goddelijk zeg. Het voelt gewoon…ja…gewoon haha. Ik hoop van harte dat dat nog gaat komen anders vind ik er ook vrij weinig aan.

Haha klinkt zo stom op te zeggen, maar als t voorspel iets te lang duurt en ik overgevoelig ben, is seks echt heeeeerlijk :slightly_smiling_face:
En mijn 1e keer deed ook heel erg pijn! Probeer er van te genieten
Beschouw het maar als een upje!

Ik vond seks eerst ook niet leuk, maar dat was omdat het eigenlijk altijd pijn deed. Nu die pijn minder is vind ik het wel leuk. Misschien kun je nieuwe standjes proberen of iets anders doen bij voorspel. En wel eerlijk zijn tegen je vriend als je het niet leuk vind dan kan hij daar ook rekening mee houden. Als je seks tegen je zin hebt is het sowieso niet fijn en leuk.

Ik had dat ook, omdat ik de eerste keer niet als ‘geweldig’ heb ervaren!
Nadat ik dit met mijn vriendje had gedeeld kon hij er rekening mee houden.
Want ik kon (en kan soms nog steeds) mezelf niet geven daardoor.
En ja, voorspel kan ook meewerken, maar je moet jezelf wel open durven te stellen dan. Dat is moeilijk, maar moet je een paar keer proberen.
Aller belangrijkste: blijf in gesprek met je vriendje.
Ik vind seks op het moment ook niks aan. Pech voor mijn vriendje.

@Kraplapje: Haha ‘pech voor mijn vriendje’. Ja. Het is wel zo. Heb je er echt geen trek in, dan moet je vriendje dat gewoon respecteren :relieved:.

Ik heb al eerder een reactie geschreven, en vind dat ik er bij moet vertellen dat de eerste keer ook alles behalve genieten was. Het deed bij mij ook ontzettend veel pijn. En ook nu doet het nog wel eens pijn als ik toch niet helemaal in de stemming ben. Wees eerlijk tegen je vriend en als je vriend net zo lief is als de mijne, zal hij hier rekening mee houden. Seks heb je immers met zijn tweeën.

Hahahahaha als je altijd standaard seks hebt, gewoon in de slaapkamer. dan is er geen reet aan nee…
je kunt rollenspel doen… dat je bv elkaar die avond bent tegengekomen op een feest en dat jij niet meer naar huis kon en bij die jongen slaapt die je net ontmoet hebt…
je kunt speeltjes gebruiken, je kunt standjes doen, je kunt masseren, met veertjes werken, fruit van elkaars lichaam eten, met ijsjes gaan werken… boys love it!

Hihi. Ja mannen hebben altijd zin! Mijne zelfs als ie zwak, ziek en misselijk in bed ligt. Ik heb er geen bepaalde voorkeur aan. Daardoor vind ik er soms niks aan. Al kunnen we ook de sterren van de hemel vrijen hoor. Maar daarna vind ik het vaak wel weer gescheten.

gadver… Datvindik zooo smerig fruit eten van elkaars lichaam ik word er al naar van als ik er aan denk. Ik zie het ook nieT voor me om het huis af te gaan en met dildo rond te gaan gooien en spelen,

Standaard seks is echt wel wat aan. écht wel.

ontopic: ik vond seks ook nooit lekker, bij mijn ex. Toen ontmoette ik mijn huidige vriend en nu vind ik het heerlijk. het heeft ook te maken met vertrouwen in je vriend en of je wel echt verliefd op hem bent…

Ik herken het wel, maar heb ontdekt dat bijv het condoom helemaal niet fijn was. Ook daar moet je mee experimenteren.
En hoe lang is jullie voorspel? Hebben jullie ook wel eens alleen voorspel? Misschien een idee?

Als je seks echt niks vind, dan doe je het niet.

Misschien heb je gewoon nog niet ontdekt wat je lekker vind. Is jullie voorspel wel lang genoeg? Probeer anders kleine aanpassingen te maken in jullie seksleven, andere standjes/meer voorspel/misschien iets met speeltjes uitproberen.

En misschien heb ik het wel bij het verkeerde eind, maar ik heb behoorlijk veel verhalen gehoord over meisjes waarbij het bij hun ex niks was en bij hun nieuwe vriend geweldig. Het kan dus ook aan de jongen zelf liggen.

Ja, ik heb wel voorspel. Meestal een kwartier tot 20 minuten. Maar toch, ik verheug me er niet op.

Bij mij wisselt het vaak… de ene keer vind ik het lekkerder dan de andere keer. Ligt inderdaad ook aan voorspel! En hoe lang we het al niet gedaan hebben.
Laatst was hij zo lief van te voren en voelde ik echt weer zo’n hele verliefde vlaag… daarna hadden we seks en dat was toen ook echt super! Dus dat speelt ook echt mee denk ik!

Als hij je dan bijv. vingert, vind je dat dan wel lekker?