Hallo ik ben een meisje van 13jaar en zit al twee en een half maanden in de brugklas!
Het begon heel leuk en alles en ik had altijd zin in school want ik had vriendinnen die vorig jaar ook bij mij in de klas zaten maar die zie ikd us alleen ind e pauze want ze zitten in een andere klas!
maar ik kon kiezen tussen Ipad klas zonder een talentklas(zoals sportklas,expressie enz) of een klas zonder Ipad maar wel expressie! klas maar ik heb dus gekozen voor Ipad klas zonder talentklas en dat was me allergrootste fout! Want alle meisjes die ik aardig vond in mijn klas en in een andere klas deden expressie! En ik deed dus regulier met paar andere meisjes! Maar ik vind die meiden helemaal niet aardig!
En nu zegt me moeder wel! Je bent veel te verwend je moet gewoon vrienden met ze worden! Maar ik heb het ook heel erg vaak geprobeerd maar we hebben gewooon geen klik met elkaar , dus elke avond zit ik te huilen dat ik niet naar school wil in me eentje in me kamer! Want me moeder wilt niet dat ipad klas EN expressie ga doe. Want dat is te duur en we hebben in deze tijd van crisis echt bijna geen geld!
weet iemand wat ik moet doen ! Aub! Ik haat school daarom zo erg!