Ik vind m'n haar stom.

Hoi,
ik ben net terug van de kapper en ik vind mijn haar stom. Het is te kort (vooral de pony) en de kapster heeft al het levendige uit mijn haar gehaald. Nu hangt het nogal dood langs mijn gezicht.
Foto:

http://i35.tinypic.com/ndokk0.jpg

Ik kan niet eens meer blij kijken, zo stom vind ik mijn haar.
Wat vinden jullie? Stel ik me aan of moet ik terug naar de kapper?
Alleen lieve reacties aub. :’'c

hoe was het ervoor dan? Ik vind je gezicht wel heel mooi, je haar weet ik niet zo goed, beetje tussen slag en stijl precies?

Nee, normaal heb ik krullend haar alleen de kapper heeft het zo raar gemaakt.
Ik zal een een foto van ervoor zoeken.

Misschien kun je het stijlen?

Misschien moet je het helemaal stijlen? (:
Vind het nu niet zo erg hoor (:

Ik vind het leuk staan en die pony kan je sowieso hebben. Ik weet niet wat je hiervoor had? Misschien moet je ook een beetje wennen want ik vind mijn haar er ook nooit uitzien de eerste week nadat ik bij de kapper ben geweest :'3

Ik denk dat stijlen wel een oplossing is idd.

http://i35.tinypic.com/2953gya.jpg

Zo was het eerst, alleen met een langere pony en dikkere krullen.
Dit is nogal een oude foto.

De pony is sowieso leuk, en past goed bij je gezicht. De rest zou ik ofwel helemaal stijlen ofwel terug krullen, maar nu is het beetje tussenin.

Waw, mooie krullen had je. Ik vind wat je nu hebt wel minder mooi dan wat je eerst had maar het is niet dat het lelijk is hoor :’)

Dat had ik ook een keer toen ik net naar de kapper was geweest, je pony groeit wel snel weer aan toch?
Morgen zit het zowiezo ook wel weer anders dan als je net van de kapper komt. Ik vind je haar trouwens wél leuk zo!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik je haar eerst mooier vond, maarja gelukkig groeit een pony redelijk snel en dat slag in je haar zal morgen na het slapen ook wel terug zijn =)

Ik zou het als ik jou was nu gewoon stijlen, ik denk dat dat je heel leuk zal staan, staat je ook mooi die pony. En dan gewoon wachten todat je krullen weer terug zijn zegmaar.

Bedankt voor de reacties allemaal :grinning:
Ik heb mijn haar nu nat gemaakt en een paar liters mousse erin gegooid. Nu maar hopen dat er weer iets van krul komt.

je pony groeit waarschijnlijk toch heel snel weer bij (mijntes namelijk wel altijd), en je krullen komen na een keertje douchen vast ook wel weer terug!
ik vind beide je leuk staan (:

I like it.
Maar je vorige haar was idd nog mooier. Maar ik denk dat er niets anders aan te doen valt dan wachten tot het bijgegroeid is. Want als je nog eens naar de kapper gaat gaan, gaat er enkel nog meer afgaan.

Ik vind het wel leuk hoor!
Maar daar heb je natuurlijk niks aan.

De volgende keer naar een andere kapper gaan? ;o

Don’t worry about die pony, though. Die groeit echt heeel snel weer aan en ik zie niet bepaald heel veel verschil. Sowieso lijkt het erg op wat je toen had. En volgens mij is het morgen alweer een stuk levender, omdat dan al die shit die je kapster in je haar heeft gekwakt eruit is.

Als je van de kapper komt ziet het er meestal niet uit, tenminste bij mij dan… Ik doe veel liever mijn haar zelf… Maar verder vind ik het niet lelijk ofzo, ik zou gewoon kijken hoe het morgen is…

Bij mij zit het altijd heel anders als ik m’n haren heb gewassen. Want m’n kapster smeert er altijd vanalles in, en als ik dat eruit heb gewassen zit het dus altijd helemaal anders. Dus misschien vind je het dan beter? (: