Ik vind mijn vriendje niet echt aantrekkelijk

Ik heb sinds een aantal maanden een vriendje. En hij is echt de meest geweldige persoon die ik ken, en het is echt heel leuk samen, maar ik zit wel ergens mee. Ik vind zijn uiterlijk namelijk niet echt aantrekkelijk. Niet dat ie lelijk is ofzo, maar als ik hem dan zie lopen denk ik niet: Goh, wat een enorm knappe jongen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt helemaal dol op hem, en absoluut niet van plan het uit te maken, maar ik vraag me af of meer mensen dit soort gevoelens hebben gehad. Ik zou namelijk graag wat advies of verhalen van “lotgenoten” horen.

xx

Ik heb een vriendin die niet aangetrokken was tot haar vriendje en ze heeft het nu uitgemaakt omdat ze hem meer zag als een goede vriend.

Maar er is een verschil tussen knap zijn en je tot hem aangetrokken voelen. Als hij gewoon niet echt knap is maar je wel echt verliefd bent, is er volgens mij geen probleem. Als je er echter tegenop ziet om met hem te zoenen, wel.

nee, ik ben geen lotgenoot, i’m sorry :stuck_out_tongue:

Dan geef je hem een make over …:stuck_out_tongue:

Ik heb een vriend gehad die ik ook niet super knap vond hoor… maar daar gaat het toch niet om?? Het gaat om het innerlijk!
En bij de 2e die ik had die ik ook niet super knap vond, die vond ik na een tijdje wel knap :wink:

-

Ohja, en ik ben ook verliefd (geweest) op een jongen die ik in het begin helemaal NIET knap vond en die ook totaal mijn type niet was, maar naarmate ik hem beter leerde kennen (hij heeft echt het meest perfecte karakter ooit) ben ik hem alsmaar knapper beginnen vinden tot ik echt verliefd werd.

Nee, met zoenen etc zit het prima :wink:

Het gaat om het innerlijk, maar een leuk uiterlijk is altijd mooi meegenomen zeg ik altijd =)

Ik heb nu een crush op een jongen, hij is echt niet knap, maar het gaat me ook om zijn innerlijk.
En hij heeft gewoon iets ‘om zich heen hangen’, hij straalt iets uit, wat me aantrekt =)

ik val altijd voor de wat minder knappe jongens uiteindelijk. maar het gaat erom dat hij lief en leuk is, het is een leuke bijkomstigheid als’ie superknap is, toch?

Als je vriendje echt super knap was, had je 'm ook niet alleen voor jezelf gehad, want dan had ie er vast meer. Denk daar maar aan :wink:

De titel is een beetje verwarrend.

Later wordt je vriendje ook een verrimpelde opa hoor …

Ik denk dat ik een lotgenoot ben… Vind mn vriendje echt helemaal geweldig, alleen hij is wel echt een stuk kleiner dan ik! En hij is niet enoooooooorm knap, maar wel gewoon een leuke jongen. Zolang hij niet spuuglelijk is en jij je tot hem aangetrokken voelt is er geen probleem toch?

ik vind mijn vriendje wel lekker…
maar als ie dat niet was vond ik hem even leuk.

als je hem gewoon heel lief/leuk/grappig vindt, wat maakt het dan uit dat’ie iets minder eruit ziet. Want zijn innerlijk telt toch het meeste, toch?

ja k heb hetzelfde gehad!
k had een vriend en die was niet knap tegen het lelijk aan zeg maar.
Uiteindelijk uit gegaan omdat ik vreemd was gegaan maar dat kwam denk omdat hij dus niet zo knap was … ik liever naar andere knappe jongens toe trok. Ookal vond ik hem heel erg lief en hield ik echt van hem! best jammer dat het uit ging mja .

[i]Ik vind het echt onzin, als je hem echt leuk vind wat boeit het dan. Net alsof je je voor hem moet schamen. Als jullie maar gelukkig zijn samen. Als jij van hem houd, en hij van jou, dan is het toch allemaal prima? (:

innerlijk is nog altijd dat wat het belangrijkst is![/i]

mee eens!
mijn vriendje is niet lelijk maar ook niet de knapste jongen ter wereld
maar juist zijn innerlijk maakt hem ook van buiten aantrekkelijker
hij is gewoon zo lief, leuk, grappig en de blik in zijn ogen als we elkaar aankijken maakt gewoon dat ik hem ontzettend aantrekkelijk vind!