ik vind mijn vriendinnen saai

hey, ik heb een probleem en dat is dat ik mijn vriendinnen saai vindt…
ze willen noooit iets leuks doen, en zitten het liefst de hele dag in het klaslokaal. terwijl ik graag naar buiten wil, en genieten van het weer. en vandaag was er een feestje, en ze wouden de hele tijd weg, terwijl ik me duidelijk vermaakte…

en ze doen ook echt wat ze zelf willen, ondanks dat ik met 1 ‘betere’ vriendinnen ben, en ik wil graag naar buiten is het gewoon van ‘doei, ik ga met hun mee’…

als ik dan andere helemaal plezier zie hebben, heb ik echt een jaloers gevoel… dat wil ik ook…

Als iedereen weg wil of iedereen binnen wil blijven moet je niet verwachten dat je ze naar buiten kan slepen als alleen jij naar buiten wilt hoor.

Ik vind het nogal bot om je vriendinnen gelijk saai te noemen. Niet iedereen heeft nu eenmaal dezelfde interesses als jij. Zoek mensen die dezelfde interesses als jij hebben, zoek nieuwe vrienden.

hoe oud ben je?
Want het is anders om tips te geven aan iemand uit de 1e klas dan de 5e ofzo haha. :stuck_out_tongue:
Maar wel best lastig ja. En andere vrienden zoeken, is ook voor niet iedereen heel makkelijk.

Ik heb hetzelfde probleem. Of nuja, de mensen waar ik nu mee omga (Niet echt vriendinnen) vind ik ook saai. Je kan altijd een hobby zoeken of eens met andere klasgenoten beginnen te praten?

zoals hier al is gezegd kan je misschien een hobby gaan zoeken, waar je weer nieuwe mensen ontmoet. het is niet dat je dan meteen je vriendinnen moet vervangen omdat je ze ‘saai’ vind, maar je zou dan met iemand anders dingen kunnen doen die jullie beide interesseert.

ik snap volkomen dat je dan jaloers wordt, ik zou op een sport gaan ofzo en kijken of daar misschien leukere meisjes zijn

Precies dit