Ik vind me zelf tedik .. :$

Hi iedereen =D

Ik vind mezelf veel te dik, terwijl me vriendinnen & me vriend ( gewone vriend…) het niet vinden.
Ik ben ook heel onzeker over mezelf… :blush:

Wat moet ik doen.? moet ik echt dieet gaan wat ik niet kan.? off me zo kleden.? hebbe jullie een idee hoe ik me dan moet kleden.?

Alvast bedankt. Kuss. <'3

afvallen zoiezo niet, dat is heel slecht in de groei

Je eetpatroon aanpassen.
Elke avond een sessie van buikspieren trainen.
Drie keer in de week een actieve sport doen, a la hardlopen of fietsen.

je zou idd kunnen sporten.
Dan zet je je vet om in spieren, en ga je er veel strakker uitzien. Misschien dat je dan al minder onzeker bent. En afvallen is meestal niet verstandig als je jong bent. en waarschijnlijk ook niet nodig aan je vrienden te horen.

als een gewone vriend zegt dat je niet te dik bent, is dat wel eerlijk denk ik
die zeggen meestal wel de waarheid (;

ik zou het niet doen; als iedereen zegt van niet kan je er vanuit gaan dat het klopt wat ze zeggen. ik ben ook ooit gaan afvallen terwijl iedereen zei dat ik het niet moest doen, en werd toen te dun. geloof me, daar heb ik spijt van gehad.

Ik ben (veel) dun en dat is ook niet alles. Veel kleren passen me niet en dat is zo irritant…Als mensen zeggen dat je niet dik bent, ben het ook waarschijnlijk ook niet. Hou van jezelf (zoals mijn dansleraar zegt)!

tgoh dat is denk ik niet echt wat ze wilde horen hoor.

heb je een foto van mezelf?
ik ben benieuwd. xd

Doe iets waardoor jij zekerder van jezelf word;).

Bereken je BMI en zie of je echt te dik bent.

Voor de rest, iedereen heeft zo van die momenten. Als je er echt iets wat aan wil doen, volg dan de tips van hierboven.

Fotooo??

Misschien niet, maar jezelf te dun voelen is ook niets alles. Mensen willen vaak dun zijn en eigenlijk is het zo’n fun niet…

Daar heb je echt gelijk in, ik was vroeger dun (ik at gewoon normaal, kwam niet aan niks) en vaak zeiden mensen over me dat ik anorexia had… terwijl dat helemaal niet zo was.

Ik ben ook te dun. Maar te dun zijn is ook niet leuk. Ik schaam me er echt heel erg voor. Ik heb nooit een dieet gedaan of afgevallen met sporten ofzo, ik heb gewoon een dun postuur.

Dat heb ik ook ja. Ik zou ook liever wat ‘dikker’ willen zijn.

Nou reken bij voedingscentrum.nl je bmi uit , en als je echt te zwaar ben ga dan sporten ofzow :pensive:

noughsaid

me too, maarja ik ben het niet i know maar soms heb je dan toch
yuk kijk dan?! maarja. reken het uit idd of ga joggen of fitnissen dat kan nooit kwaad toch

fat is simply caused by too much eating, so eat less & exercise more.

The end :slightly_smiling_face: