ik vind iemand misschien leuk, hoe pak ik dat aan

Hee meiden,

ik heb wat vraagjes. Er is een jongen op school en hij kijkt mij heel veel aan de laatste tijd. ik begin nu op hem te letten en waarschijnlijk vind ik hem wel leuk. ik ben hem gaan volgen op twitter. nu heb ik over 2 weken kerstgala en ik ben misschien wel van plan om met hem te gaan praten, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken. moet ik eerst nog 'hoi’zeggen op de gang? nu ben ik heel onzeker omdat hij een aantal vrienden/oude klasgenoten heeft die mij vorig jaar hebben gekut en ze noemden mij toen dus stalker, maar ik heb alleen iemand gefollowed!. dit zit me nu nog steeds dwars en het remt me echt af om met die jongen te gaan praten, maar ik vind het wel heel leuk, als hij steeds naar me kijkt in de pauzes. wat moet ik nu doen? :flushed:

Laat het lekker op zijn beloop en kijk of hij naar jou komt

Gewoon ‘hoi’ zeggen op het kerstgala, en dan zie je wel wat er gebeurd.
Misschien vind hij jou ook wel leuk, maar daar kom je niet achter door hem alleen te volgen op twitter :wink:
Nee heb je al en Ja kun je krijgen.

Succes!

Dankjewel!

durf hem te vragen om samen wat leukes te gaan,maar begin maar eerst met basis probeer geinteresseerd in hem te zijn de rest komt vanzelf wel.

vandaag gebeurde er wat raars. want ik zat aan een tafel vlakbij waar mijn crush altijd staat. maar een stukje verder staat een automaat. hij ging ineens tegen die automaat leunen en naar mij kijken (daar leek het een beetje op), terwijl zijn vrienden aan zijn andere kant stonden. hebben zulke dingen wat te betekenen? ik maak me echt druk om elk klein dingetje. :flushed:

ik denk dat hij je leuk vind <3

:flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:
ik hoop t! hihihihihihi