Ik vind iemand leuk maar wordt soms akelig van... (lees verder)

Hoi iedereen,

Ik vind iemand leuk en hij mij waarschijnlijk ook. Dus we zijn nu een soort van bezig met elkaar.
Tijdens de les draai ik me wel eens om om met hem te kletsen enzo alleen dan legt hij soms zijn hand op de mijne.

Ik wordt hier soms een beetje kriegel/akelig van. het is niet alleen dat maar sowieso als een jongen te dicht bij me in de buurt komt voel ik me een beetje machteloos/afhankelijk ofzo alsof ik de controle verlies. (misschien overdrijf ik nu een beetje maar ik vind het gewoon niet heel prettig zegmaar, niet dat jullie denken dat ik helemaal flip als een jongen me een highfive geeft bijv. haha)

Hoe kan dit? Ik heb nooit negatieve ervaringen gehad met jongens ofzo. Zijn er meer mensen die dit hebben (gehad) ? Is dit probleem op te lossen en zo ja hoe?

Groetjes Sanne :wink:

Dat had ik in het begin ook. Nu nog steeds wel eigenlijk. Maar dan heel af en toe. Als een jongen me aanraakt, dan word ik helemaal gek en ga ik gekke dingen doen. En stoot ik in feite die persoon af.

Maar hoe vaker je met een jongen bent, begin je er anders over te denken. Je ziet jongens gewoon alsof ze je vrienden zijn. Er is niet echt een oplossing en ik weet ook niet of het je eerste ervaring is met jongens, maar bij mij is na mate weggegaan. En sowieso hoe meer je die persoon vertrouwt en/of leert kennen, dan ga je je wel meer op je gemak voelen. Maar bij elke ervaring met een andere jongen, is dat ook wel een beetje eng.

Okee, bedankt
Nu weet ik in ieder geval dat het niet raar is en dat het waarschijnlijk wel minder word (is het ook al wel geworden)

Dat heb ik ook. Doordat ik vroeger veel nare ervaringen heb meegemaakt, ben ik het vertrouwen in mensen kwijt geraakt. Ik vind het zeg maar ‘eng’, om het zo maar te noemen.
Naarmate je meer met diegene om gaat, wordt het minder.