ik vind iemand leuk, maar ik ben bang dat hij me niet kent.

Hoihoi allemaal :grinning:,
Ik zit nu in de 2e en ben heel erg verliefd op een jongen van een andere klas. Bij ons op school mag je een extra vak kiezen, in mijn en zijn geval muziek, en heb dus 1x in de week les met hem(!)
hij lijkt me een hele lieve leuke jongen, maar het probleem is, ik heb nog nooit echt met hem gepraat (wel hoi). Zijn kluisje is ook echt bijna naast die van mij. En iedere keer dat ik hem zie (ik heb heel zijn rooster vergeleken met die van mij, zit best vaak in het lokaal naast ons😅) kijkt hij wel naar mij. Als hij niet kijkt, zoek ik hem op maar als hij dat ziet kijkt hij ook. En al die dingen waaraan je weet dat je verliefd bent😂.
Maar ik vroeg hem ook om op instagram vrienden te worden en dat heeft niet geaccepteerd. Dus ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind en ik durf niet op hen af te stappen en zn nummer te vragen, omdat ik sws bijna nooit praat.
iemand tips!? Zal mij misschien heel erg helpen!

Dit lijkt gewoon een combinatie van topics die de laatste tijd hier zijn aangemaakt :’)

Maar oke. Het lijkt misschien alsof hij naar jou kijkt, maar er zit een best grote ‘ruimte’ tussen jullie dus het gezichtsveld is veel groter als alleen jou. Misschien kijkt hij ergens anders naar, en denk je dat hij naar jou kijkt.
Als hij je niet eens accepteert op insta, verwacht dan niet dat hij jou leuk vind. sorry maar dit snap je zelf toch hopelijk ook wel dat als iemand je niet eens accepteert op insta de kans gewoon eigenlijk nul is dat hij je leuk vind…

Probeer eerst eens in het echt contact met hem te leggen.

Probeer inderdaad zoals degene boven mij zei in het echt contact met hem te leggen ,want zoals het nu lijkt klinkt het niet alsof hij jou ook leuk vind.

Hoe weet je zo zeker dat hij naar jou kijkt? Als hij ‘jou richting’ op kijkt en jullie hebben geen oogcontact kijkt hij niet naar jou. (Wel soms maar niet zo vaak als jij denkt dus).
Plus, natuurlijk vind die jongen jou niet leuk als je nog nooit met hem hebt gepraat, hoe kan hij nou weten of hij je leuk vind? Ook al doen jongens heel stoer over meisjes we fixen die chicks wel, ze willen het liefst echt veel over je weten en met je praten en lachen en je plagen als ze je echt leuk vinden. Dus zolang je niet met hem praat zal hij je niet leuk gaan vinden.