Ik vind iemand leuk die ver weg woont.

heeee,
ik vind een jongen leuk alleen hij woont best ver weg.
nu wil ik naar hem toe gaan, alleen m’n ouders zijn nog best wel bang dat bij in een pedo is ofzo.
als ik 15 word (november), mag ik van m naar hem toe komen.
hij heeft ook gezegd dat ie me heel leuk vind.
ik ben dus bang dat t niet gaat vanwege de afstand enzo. tips?
x

1. Hoe ver weg ?
  2. Kun je er makkelijk komen met de trein ?
    Ik heb niet echt een tip, ik weet alleen uit ervaring dat een relatie op afstand heel lastig is…

Een uurtje met de auto. Met de trein ook wel makkelijk volgens mij.

Ken je hem in real life of via internet?
Als het via internet is, hoeveel weet je van hem?
Zorg dan dat alles wat hij zegt klopt, en dat je niet alleen daarheen gaat. Spreek ook af op een openbare plek, met veel omstanders.

ik ken m via internet , ik weet best veel van hem , hij ook van mij

Je kent hem dan van internet neem ik aan. Net zoals hier onder staat, hoeveel weet je van hem? En spreek anders af dat hij naar jou toe komt en je ouders hem kunnen zien. Of op een openbare plek. Anyway Ik denk dat een afstandsrelatie als je 15 bent echt heel moeilijk is. Doordeweeks heb je beide school en in het weekend zijn er dingen zoals sport en vrienden en bijbaantjes. Ik heb zelf nu een afstandsrelatie. ( ik bijna 17 en mn vriend 20 ). Dat maakt het makkelijker dat hij ouder is omdat hij een auto heeft. Ik denk dat als hij geen auto gehad had, dat ik niet weet of ik het vol kan houden. Maar dat is natuurlijk aan mij. Je kan er natuurlijk altijd voor gaan op je 15e maar ik kan je verzekeren dat het onwijs moeilijk is haha… Ook niet echt een tip maarja.

hoe ver is de afstand?
als jullie elkaar echt leuk vinden maakt afstand niet uit vind ik!
je kunt het in iedergeval proberen en kijken hoe het met het openbaar vervoer zit en als jullie een keer niet kunnen afspreken kunnen jullie ook nog bellen en skype eh! maar kijk in het begin wel of het echt iets word!

hij is 16 en word in december 17, ik heb al paar keer met m geskypt :slightly_smiling_face:.