om maar even kort door de bocht te gaan: ik ben heel erg dun wat absouut niet mooi is en zit er mee. en dan ook al jaren, ik probeer al jaren aan te komen maar het lukt maar niet. soms rollen de tranen savonds in bed over mn wangen omdat ik ook gewoon een “normaal” lichaam wil, net zoals iedereen om mij heen. ik hoef echt niet een perfect body, maar gewoon normaal. ik ging deze 2 weken nog eens extra hard proberen aan te komen, ik kwam 0,4 kg en en vervolgens viel ik 1(!!) kilo af… nooit verwacht. ik heb het er al eens met mn moeder over gehad en die zei dat ik gewoon wat meer moet eten. wat ik dus probeer.
- heeft iemand tips hoe ik makkelijk kan aankomen? … alles is welkom!
- even iets anders: voor een bepaald iets is er afgesproken om allemaal een sportlegging aan te doen. en ik dus ook. ik heb dat normaal nooit en weet dus niet hoe dit gaat lijken, maar waarschijnlijk lijken mn benen nog dunner? of valt dat mee? en wat voor soort kan ik het beste kopen? of zal ik er nog een legging onder doen zodat het iets beter wordt?
ps: ik hoef geen berichten van “wees blij dat je dun bent” want nee dit wil niemand of “je mag wel wat van mij hebben” daar heb ik niets aan haha …