Ik vind het moeilijk om jongens af te wijzen

Hey!

Ik heb dit probleem eigenlijk al heel lang; ik durf geen jongens af te wijzen.
Als een jongen tegen mij begint te praten dan kan ik gewoon niet zeggen dat ik hem niet leuk vind.

Dit gebeurt nog al vaak, met als resultaat dat er nu best wel veel jongens tegen mij praten (via whatsapp etc.) die ik helemaal niet leuk vind.
Ik blijf dit probleem gewoon houden, keer op keer. :’)

Heeft er iemand tips om jongens af te wijzen, zonder ze te kwetsen?

Liefs

Ik antwoord gewoon niet :’)

Niet/droog/kortaf antwoorden en ze houden vanzelf op :")

Gewoon niet reageren haha (oke kei lullig maar ik vergeet serieus vaak te reageren en dan stopt het vanzelf )

Ohgosh.

Nou, misschien gewoon zeggen; Nee, ik vind je niet leuk.
Nee, ik wil je niet.
Flikker op
Rot op.
Ga weg.

Ik heb dat echt vaak genoeg geprobeerd, alleen op een of andere manier blijven ze altijd praten…
Ik vind het ook zo zielig, dit klinkt heel dom.

blokkeer

Och. Dit had ik laatst ook.
Toen had ik hem maar verteld dat ik hem kinderachtig vond en dat hij niet meer tegen mij hoef te praten voordat hij volwassen is/doet :’)

Blokkeer dan gewoon of praat niet tegen ze.

Gewoon negeren en als ze blijven praten dan blokkeren.

Ga fietsen
Heb je niks beters te doen dan tegen mij te praten
Wijs naar oven en zeg kijk een vliegtuig en dan loop je weg

ik stem voor die :grinning_face_with_smiling_eyes:

Flauw :"D.

Maar jongens hoeven niet alleen tegen je te praten als ze je leuk vinden, maar ook als ze je gewoon aardig vinden. Of hebben ze gezegd dat ze je leuk vinden, anders zie ik geen reden waarom je niet normaal een gesprek met ze zou kunnen hebben.

Moest boven zijn haha.
Ach zeg ook maar wat
Best lastig hoor om van iemand af te komen haha.

Ik heb vooral wanneer ze me gewoon recht in mijn gezicht mee uitvragen. Meestal ken ik ze niet zo goed, en zeg ik ja, omdat best wat lef kost. Uiteindelijk word dan heel ongemakkelijk :frowning_face:

ik heb echt precies hetzelfde probleem. op gegeven moment reageer ik gewoon niet meer maar dan voel ik me weer schuldig en ga ik weer praten.

Ha ik had vroeger hetzelfde. Maar die jongens weten diep vanbinnen wel dat jij niet geïnteresseerd bent hoor. Maar zo lang jij niet uitdrukkelijk zegt ‘Nee, ik ben niet geïnteresseerd’, blijven ze voor je gaan. True story.

Hahaha miems:'D
maar ik ben het met je eens

Lol, zo van: Iedereen wilt mij…

No !