ik vind het echt belachelijk !!

Oke hahaha, beetje een raar verhaal dat ik nu ga vertellen, maar ik kan me er zo boos over maken.
Mijn moeder was dus net met mijn tante aan het praten die in frankrijk woont. Ze vertelde dat haar zoon (van 10!!) een iPhone 6 wilde, die hij dan ook nog is (waarschijnlijk) gaat krijgen. Ik vind dat echt belachelijk jong, 10 jaar!

Vroeger toen gingen we wel is naar ze toe, met onze ds (omg hahaha) Toen wilde hij dus ook meteen een ds en toen we vorig jaar naar ons toe kwamen, zag hij onze tablet en wilde hij er ook een (die nu inmiddels weer is verkocht omdat ze er niks mee deden)

Ik kreeg mijn telefoon serieus pas in de 1e, en dat was dan zo een cool schuifmobieltje.

Is het echt zo raar, dat ik dit té maar dna ook echt té jong vind?

Dat kun je vinden maar waar bemoei jij je mee? :’)

Dit soort dingen kun je kwijt in dit topic:
http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/wat-wil-je-nu-echt-even-kwijt-27-lees-de-beginpost-311610.new.html#new

En ja, ik zou zo’n jong kind ook niet alles geven wat hij wil en zeker niet zulke dure spullen. Maar als ik een nieuwe telefoon kies, mag hij best mijn oude hebben (maar dan met iets dat hij alleen kan bellen en smsen, geen internet)