ik vind het allemaal nie meer leuk :((

hi

ik heb n problemo

ik heb soort van rusie met 2 meisjes via sociale media maar heel waarsheinlijk komt een van hun bij mij in de klas volgend jaar

en als ik langs fiets alleen en zei is altijd met een meidengroejes dan lachen ze heel hard en kijken ze me aan en niemand mag mij nu door dat meisje terwijl zei mij opzoekt en ik heb helemaal geen zin om volgend jaar naar school te gaan wat moet ik doen ik haat me leven echt door haar

Gewoon negeren!

Als je iemand nodig hebt om mee te praten kan je altijd met mij praten daarover. Praten over dingen helpt, geloof me maar :slightly_smiling_face:

Hey ik kan begrijpen datbje dat niet leuk vind, ik heb ook nu op dit moment vriendinnen die mij in de steek hebben gelaten en ze scheldwn me uit voor hoer enzo her doet me wel pijn ze lachen me ooknaltijdnuit maar ikdoe alsof het me neit boeit, endat moet jij ookdoen! Loop door de school met een glimlach sta sterk in je schoenen en vind personen die wel leuk zijn die wel respect tonen die wel normaal doen. Jij kan het geloof in jezelf en wees sterk ! Nooit op reageren en blijven lachen ! :grin:

xxxx

Trek je er niet teveel van aan.
Ik bedoel… ze doen niks ernstigs. Doe gewoon je ding en trek je niet teveel aan van welke stomme mensen er in de klas zitten, die heb je in bijna iedere klas wel.

Daarnaast raad ik je aan wat beter je best te doen bij Nederlands.
Niet dat mijn teksten foutloos zijn, maar het is wel iets beter te begrijpen.

Ook raad ik je aan wat minder dramatisch te doen. Je haat je leven door iemand die je ziet als je fietst?
Je hebt toch wel een leven buiten dat fietsen om?

^^ :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

:’)

Misschien heeft ze een achterstand voor Nederlands? of vindt ze t wel lastig? Of typt ze gwn te snel?
Dat is geen reden om zo te reageren :slightly_smiling_face: x fijne dag!

^^Jij ook nog een fijne dag he! Kusjes

Olivia stahp it ik kan niet meer :grinning_face_with_smiling_eyes:

Thanks! :heart:

Hoi Petra. Met ons gaat het goed. Genieten van dit weer met de kids. Alles kits met de kids? Gr. Mark

http://tekstplaatjes.us/fijnedag/fijnedag04/fijnedag130.gif

^^Ahahahahhahahah omg help

Met de kinderen is alles goed hoor, ze zitten heerlijk in het zwembadje
Joe, joe