ik vind hem zooooo leuk maar hij is 4 jaar ouder wat nu

heeft iemand tips voor mij? ik ben echt stapel op hem maar hij is 4 jaar ouder. ik wil hem versieren maar hou?:face_with_raised_eyebrow:? :cry:

Hoe oud is hij en hoe oud jij dan ? En waarvan ken jij hem en kent hij jou wel ? :stuck_out_tongue:

hoe oud ben je dan?
eh vier jaar is niet zo heel erg hoor, ik ga ook wel eens met jongens van 4 jaar ouder (om). gewoon jezelf zijn, en doen zoals je bij andere jongens doet. als je je ‘ouder’ voor gaat doen dan ben je niet jezelf

Eerst wil ik wat vragen, hoe oud ben jij :C?

Opzich kan 4 jaar verschil prima, maar dat ligt dan wel aan de leeftijd van beide personen. 20 en 24 is niks mis mee.

Ik zie alleen op jouw profiel dat je 12 bent, dan zal die jongen dus 16 zijn. Ik hoop dat je kan begrijpen dat een jongen van 16 niet zo gauw iets zal zien in een meisje van 12? Het verschil in gedrag (volwassenheid) is gewoon te groot op die leeftijd.

whahaha.
die jongen, die dus 16 zou moeten zjin,
is echt gek als hij iets zou willen van een meisje van 12.
sorry maar nee. je maakt geen kans

Ik ben het eens met Sooooph.
12 en 16 is wel erg veel verschil…

Zo tezien ben je twaalf, zoek een andere jongen van je eigen leeftijd of een jaar ouder want ik denk niet dat een jongen van 16 zelfde intresses heeft dan jij. Hij is veel veder als jou en zit in een andere levensfase.

Eigenlijk wat de rest zegt… Als je 12 bent is qua ontwikkeling teveel verschil,
maar hé wie zijn wij … Als je nu ook al contact met hem heb (dat weet ik niet) dan moet je maar kijken wat ervan komt…
Maar als je nu ook eigenlijk al haast geen contact met hem hebt zou ik het laten…

Ik heb ook met iemand gehad van 4jaar ouder, alleen hij versierde mij.
sorry hier heb je natuurlijk niets aan…
Maar ik zie dat jij 12 bent en hij 16, dus dat is wel veel…

Ik ben 16 , mijn liefje is nu 24.

Twaalf en zestien is idd een groot verschil.
Ken je hem wel al, of vind je hem gewoon leuk van zien?

12 j en 16 gaat echt niet, veel te jong.
vanaf een jaar of 15 zou het normaal zijn denk ik.
kzou zegge, wacht nog een paar jaartjes ? :grin:
ik ben zelf 17 en men vriendje 21.

12 en playboy als scherm afbeelding, ai :'3

bij mij is tie juist een jaar jonger.
ik ben bijna 14 en hij is 12.
en dan nog wat,
ik mag zijn broer niet,
en zijn broer vind mij een bitch.
dus?
hoe moet je dat doeen?
en dat verschil is niet zo groot, maar er werd mij altijd verteld dat meiden op oudere jongens vielen. ;p
iemand tips?

Ja dat is meestal om het gedrag dat meisjes op oudere jongens vallen(omdat meisjes eerder ‘volwassen’ worden dan jongens) maar er is niks mis mee als jij op een jongere valt ;p
en dan je zijn broer niet mag heb ik niet echt een oplossing voor(A)

aan dat meisje hier ergens boven:

dat je zijn broer niet mag boeit echt niet joh, die neem je toch niet mee op een date :stuck_out_tongue:

Precies wat ik ook dacht :'D

dat dacht ik dus ook…
naja als hij haar leuk vind is hij niet eens een playboy, maar gewoon een pedoboy,
12 en 16 vind ik wel een beetje too much, wacht met oudere jongens tot je zelf 15/16 bent