Er is dus een jongen, ik noem hem voor het gemak N. Hij zit in de 6e klas en is 19, ik zit in de 4e klas en ben 16. Hij is dus zó knap en leuk, maar ongelofelijk onbereikbaar voor mij. Binnenkort is hij van school af, en dan al helemaal. What to do
Nu nog je move maken voor het te laat is.
Precies dit. Alleen is hij altijd met vrienden
Doen nu het nog kan, straks heb je spijt.
Ik heb ook iemand op die manier uit het oog verloren…
Maar hoe?
Maar ik ken hem niet maar weet zn naam wel, alleen hij mijne niet…
Nee precies wat rosalie620 zegt. Hij is àltijd met vrienden, hij kent mijn naam niet. Als ik hem een bericht stuur denkt hij waarschijnlijk van the fuck, wie is dit nou weer,
Ik zit/zat precies in dezelfde situatie.
Hij weet sws wel wie ik ben, alleen niet hoe ik heet. Maar stel ik stuur hem een berichtje, is dat niet heel stalkerig? Want hoe moet ik zijn naam weten haha
Je herkende hem aan zijn foto op bijvoorbeeld Facebook? Tenminste als je hem via fb een berichtje wil sturen
Huh? Zijn TS en rosalie nou dezelfde personen of is het gewoon toevallig dezelfde situatie? I’m confused.
In elk geval ben ik het eens met het bovenstaande, als je nu niet actie onderneemt, gebeurt er niets en ben je te laat. Ik denk dat op facebook toevoegen en chatten inderdaad de makkelijkste stap is. Of je moet hem aan durven spreken op school, waar ik niet vanuit ga
ik heb dit precies ook, ik durf hem niet toe te voegen op facebook omdat ik bang ben dat hij mij niet kent en ik vind dat een beetje stalkerig ( iig dat vind ik ). Maarja hoe kom je anders in contact? als je hem echt leuk vind zou ik hem dan toch wel op facebook ofzo toevoegen. Wou dat ik dat durfde hahah.
Ik durf op school zeker wat te zeggen, als er maar geen bekenden of vrienden van hem zijn:)
Huh waarom praten er 2 mensen als de TS?
En inderdaad nu actie ondernemen en stel dat t mis gaat. Hij is toch van school af straks haha
Omdat ik met hetzelfde probleem zit
Zou een jongen het raar vinden om een vriendschapsverzoek te krijgen als je in de 6e zit, van een meisje uit de 3e?
Haha ik had dat ook ooit gedaan en uiteindelijk best wel spijt van gehad hahaha, maar lef is juist goed. En ik had de situatie toen totaal verkeerd aangepakt!
Dus, gewoon doen, en leuk glimlachen als je m ziet in de gang ofzo
Mijn vriend wist al heel veel van mij terwijl ik net zijn naam wist. Via een vriendin met hem in contact gekomen en nu 7 maanden samen. Probeer via eem vriend of iets achter zijn nummer te komen of kijk waar hij vaak uitgaat etc. en probeer daar in contact te komen
Gewoon is een praatje maken of toevoegen op FB
Je verliest er niks mee!