Ik vind hem zó leuk, hij mij ook ?

x

Volgens mij heb je ditzelfde bericht ook al een keer in een ander topic gepost en heb ik er toen ook al op gereageerd :angel: maargoed. Zoals ik toen ook al zei; vergeet dat hij je niet knap genoeg zou vinden, daar is hij niet mee bezig. Vergeet dat je zijn vrienden niet kent, die kun je altijd nog leren kennen. En vooral: Blijf gezellig met hem kletsen en flirt een beetje met hem. Kan nooit kwaad. Waarschijnlijk vindt hij je leuk, anders zou hij niet elke keer naast je komen zitten en zo gezellig met je kletsen. En als je durft: vraag of hij zin heeft om na school een keer iets te gaan doen. Zonodig met vrienden van beide kanten.

zooo hehe ik heb het gelezen.
ten eerste: de redens die jj geeft waarom hij jou niet leuk vind. als alleen maar onzeker heid.

verder kan ik er niet echt iets over zeggen, hha dus zie dit maar als een upje
succes er nog mee!
en laat wel weten hoe het verder gaat.
xx

Uh beetje te lang.

Oke, ik begon bij de redenen.
Maar dit heb ik al een keer eerder gelezen?
& die reden van “waarom niet?”
Dat kan allemaal gewoon zijn, dat die dat niet durft.
“Je nummer vragen” etc.
Jij kan ook zijn nummer vragen…

die redenen die je geeft waarom hij je niet leuk zou vinden zijn puur onzin.
Maar ik denk dat hij je wel leuk vind, maar ik zou het niet weten ik ken die jongen niet.

helaas zit ik ook zin zo`n situatie, alleen ken ik hem van sport en zie ik er dan niet altijd even charmant uit :stuck_out_tongue_winking_eye:

Of het is gewoon een heel goede vriendschap, of er zit echt meer in.
Want de punten die jij noemt, waarom hij jou niet leuk zou vinden zijn alleen maar dingen van onzekerheid. :slightly_smiling_face:

ik snap het niet helemaal, eerst zeg je dat je ontkende dat jij ook leuk zou vinden, omdat je je dat niet kunt voorstellen.

en dan geef je een hele waslijst met argumenten waarom hij je wél leuk zou vinden.
probeer je ons nou te overtuigen, of jezelf?

Heb alleen de redenen gelezen.

Je redenen waarom hij je leuk zou vinden wijzen meer in de richting van vriendschap dan van ‘geïnteresseerd in meer’.

en over je niet-redenen:

x hij vraagt mijn nummer niet
x hij voegt me niet toe op msn
x hij praat niet heel vaak met mij
x ik ben niet knap genoeg voor hem
x ik ken zijn beste vrienden niet, behalve één vriendin, daar ga ik regelmatig mee om

x ik ben niet zo populair als hij is
x er zijn leukere meiden dan ik
x ik ga bijna nooit uit, hij wel

x hij spijbelt de uren dat ik les met hem heb (in het begin héél vaak, en nu bijna niet meer), maar als hij er wel is zegt hij: ‘‘ik ben blij dat ik het heb gered…’’
x ik heb gehoord dat hij vaak een nieuwe chick heeft, ik weet niet of dit waar is

diegene die niet doorstreept zijn, zijn redenen die ècht een betekenis hebben.
Die eerste 3 lijken mij raar want dat zou hij al lang gedaan hebben ( maar ik weet niet hoelang je 'm al kent he)
en die laatste moet je eens over nadenken…Als dat waar is, wil je dit dan wel?

Hier is een officieel topic voor. :woman_facepalming:

x

ik zou gewoon doorgaan waar je mee bezig was, en dan komt het waarschijnlijk vanzelf wel aanwaaien. Je kunt natuurlijk ook zelf het heft in handen nemen en zijn nummer vragen/ en toevoegen op hyves/msn. Maar als je dat niet durft zou ik gewoon afwachten. Hij vindt je iig wel heel erg aardig (:

x

Hoe kunnen wij nou weten of hij jou leuk vindt

dat vraagt ze toch ook helemaal niet? ze wilt gewoon weten hoe ze het moet aanpakken.

haha ja ik herken het wel hoor, ben zelf ook heel erg verlegen op dat gebied. Ik snap dat je niet zijn nummer wilt vragen, maar msn kun je gewoon toevoegen. Ik heb echt de raarste kinderen in mijn lijst staan die me hebben toegevoegd waar ik nooit mee spreek, dus dan kun je echt wel een jongen toevoegen waarmee je *tot nu toe* gewoon goed bevriend mee bent (: zal hij heus niet gek vinden.

x

tja, gewoon doen zou ik zeggen. Dan kom je het vanzelf te weten (:

Ik citeer de titel ‘Ik vind hem zó leuk, hij mij ook?’