Ik vind hem zo leuk alleen.....??

Ik vind eeen jongen sins kort ZO LEUKK.
De vlinders dwarrelen door mijn buik als ik hem zie of denk.
Op school zeggen we altijd gedag,
En soms slaat die een arm om mee heen en geeft die een knipoog.
Op msn doet die raar dan reageert die zo :
WAT?
Dus?
En?
Op school doet die dat niet, hij heeft laatst vertelt dat die soms erge problemen thuis heeft?
en wil niet laten merken aan iedereen dat ik hem super leuk vind,
Hoe kan ik nou niet laten merken dat ik hem leuk vind,

Bedankt voor het lezen!
Plieszz een reactie

hmmm, maar vind hij JOU leuk ?
misschien weet ie niet wat ie op msn moet zeggen en dat ie vandaar zo kort af doet (als ik het zo hoor…)

Ik snap je probleem niet helemaal…

Ga op school gewoon een keertje naar hem toe als hij met niet al te veel vrienden is (want vrienden vn een jonge gaan vaak lachen) en dan probeer je gewoon een gesprek aan te gaan alsof jullie gewoon beste vrienden zijn en na een tijdje vraag je hem bijvoorbeeld of hij een vriendin heeft … en vraag bijvoorbeeld over zijn thuissituatie maar dat hij het niet per se hoeft te vertellen als hij dat niet wil maar je moet in elk geval geinteresseerd zijn in hem en dat ook laten zien. En om ondertussen een beetje te flirten kan je bijvoorbeeld je hand op zn schoot leggen ofzo…

Hahaha beetje lang verhaal , maarja hoop dat je er wat aan hebt ! x

Op msn wordt alles verkeerd verstaan, ik en mijn vriend hebben er dikwijls ruzie om, omdat we daar juist elkaar niet begrijpen…

Het kan ook te maken hebben mee dat hij problemen heeft thuis natuurlijk.

Vraag hem gewoon wat er scheelt.

agree

Inderdaad, helemaal mee eens! (stel hem eens voor een keer wat leuks te doen?)

Liever dat hij bot doet op msn dan in het echt.
Sowieso dikke haat aan msn, komen meestal alleen maar problemen van. (voor lange afstand relaties e.d. is het wel handig, maar als je kunt afspreken kun je dat veel beter doen)

Op msn zijn jongens vaak droog enzo…
maar wees blij dan die dan in het echt zo doet :]