ik vind hem zo godse leuk.

hay, ik post dit topic vanaf dit gekke account omdat ik de mijne kwijt ben haha. c:

Ik heb via een vriend een jongen leren kennen, en hij is zoooo leuk.
Ik heb hem in totaal drie of vier keer gezien denk ik, waarvan we een keer naar de bios zijn geweest met die vriend en nog een andere jongen, met zn vieren dus. en nouja, ik vind hem dus leuk, maar ik weet niet wat ik verder moet doen. c: Tegen die vriend vertellen wacht ik liever nog mee, voor het geval ik plat op mn bek ga. ;p Het is wel zo dat als we elkaar spreken dan, we erg naar elkaar toe trekken zegmaar, en nja hij lacht 9/10 om mijn ‘grapjes’ (Om het zo maar even te noemen) en naja, ik weet niet wat ik doen moet aaaaaa.
so lets help :3

-

hmm een goed gesprek voeren/het andere is denk ik nog veels te vroeg… ik heb em een paar keer gesproken en ken hem eigenlijk nog maar amper.

voor een goed gesprek is het nooit te vroeg (AA)

ik zou gewoon nog veel meer met hem omgaan hihi (:

Vraag aan hem om een keer iets met z’n 2en te doen.

maar is het niet stom om als je iemand net een beetje kent via een vriend, en hem echt alleen daar treft, te vragen om iets met zn tween te doen? En hoe moet ik dat aanpakken?

Ik zou iig niet teveel overhaasten, ga nog een paar keer wat leuke dingen doen met die andere jongens erbij en praat gewoon lekker vaak met hem. En af en toe een flirterige opmerking kan ook geen kwaad :slightly_smiling_face: Dan weet je vanzelf of hij jou ook ziet zitten.

Persoonlijk vind ik van niet. Gewoon om elkaar beter te leren kennen, een keer een drankje doen? Is niet stom, helemaal niet.
Je kunt hem gewoon vragen of hij een keer zin heeft om wat te gaan drinken.

en ondertussen weet ik 99% zeker dat hij me leuk vind! :'D beetje minder dat wanneer hij terug komt van vakantie ik op vakantie ga. aaa.

ik herken me zo in jou!! ik zit in precies dezelfde situatie, heb jij z’n nummer al?

Gewoon eerst een beetje met hem kletsen, laten zien dat je in hem geïnteresseerd bent, dan of vraagt hij je nummer of vraag je zijn nummer. Dan stuur je (niet onmiddelijk!) een smsje of hij misschien een keer iets leuks wil doen, bijvoorbeeld ergens op een terrasje wat drinken. (: Dit is hoe ik het doe, ik geef geen garantie dat het bij jou ook werkt (;

haha ik weet dat het idd zo werkt, maar in de praktijk gaat het heeeel anders.

toen ik dit topic opende, had ik zn nummer geneens haha, en nu hebbn we al in een bed geslapen in het huis van een vriend van ons haha, en hij sloeg zn arm afentoe om me heen en onder me enzo hihi, en hij is nu een week in frankrijk en komt morgen eerder terug, en smsde om te zeggen dat ie me toch wel kan zien, omdat ik dus vrijdag op vakantie ga en hij eerst zaterdag zou terug komen, hihi. en van de week stuurde die ook nogafentoe een smsje uit zichzelf hih.

En van een andere vriend hoorde ik dat de vriend waar ik tegen had vertelt dat ik hem leuk vond, subtiel met hem heeft gepraat en daarut heeft opgemaakt/weet dat hij mij ook leuk vind. geenidee hoe betrouwbaar dit is.

al met al denk ik dat ik we mag concluderen dat hij mij ook wel leuk vind, hihi.

oh ik postte het laast bericht vanaf een ander account, maar het is wel mijn post hoor haha.

oh ik postte het laast bericht vanaf een ander account, maar het is wel mijn post hoor haha.

FLIRTENNNNNNNN :smirk:

Duidelijk laten merken dat je wel meer wil :grin:
Geef 'm complimentjes, raak 'm af en toe eens aan…Hij begrijpt de boodschap wel.

en ondertussen gaat ie lekker en weten we allebij van elkaar dat we het wel zien zitten haha. ik ga morgen een week op vakantie, en het afscheid was zoooo moeilijk, whee. we bleven allebij maar uitstellen, hebben megalang staan knuffelen, en als we even niet knuffelde had ie een arm op me heen hihi. Nu moet ik zonder, terwijl hij zelf vandaag terug kwam van vakantie ):

vanaaf heeft ie mij gevraagt en is het dus mijn vriendje hihi.

Hahah, vet leuk voor je! :grinning: