ik vind hem opeens leuk.

Hee meiden,

Ong. een jaar geleden was er een jongen in me klas en die vond me leuk. Ik vond het wel grappig allemaal, maar ik voelde niets voor hem. Ik heb hem nooit beantwoord dus hij bleef gewoon een jaar lang met vraagtekens zitten, was ook een hele verlegen jongen. Nu een jaar later vind ik hem opeens leuk, maar ik denk dat hij mij niet meer leuk vind. Ik ben zo boos op mezelf, waarom was ik niet eerder verliefd op hem :frowning_face:. Wat te doen?

x

Heb je wel eens contact met hem?

Contact met hem zoeken/houden? En dan zien waar het dan op uitloopt. Proberen hints te vangen. Als je goed contact hebt, kun je misschien een keer wat afspreken?

Mehe ik heb dit wel eens andersom gehad XD. Maar ik kan je niet echt tips geven dus. Contact zoeken en proberen te houden idd.

Als jij een jongen heel lang leuk vond, maar hij niet duidelijk tegen jou was, en nu ineens tegen je zou zeggen dat hij je toch leuk vind, hoe zou jij dan reageren? (wow, lange zin, haha!).
Ik persoonlijk zou eerst verbaasd zijn maar ik denk dat ik redelijk snel om zou zijn. De gevoelens zijn er ooit geweest, en die gaan meestal nooit helemaal weg. Je maakt dus waarschijnlijk best veel kans :wink:
Inderdaad contact zoeken en een keertje afspreken. Probeer hem duidelijk te maken wat je van hem vindt via wat hints.
Succes :slightly_smiling_face:

Omygoshhhh, dat had ik dus ook ! Maar ik ben nu al bijna een half jaar samen met m ! :slightly_smiling_face:

is het dezelfde jongen als in je andere topic? want daar gaat het er over dat hij je niet meer leuk vind om je vriendin… :S

nope, dit is een andere. Ik ben op 2 jongens .

ik snap jou niet meer…

Je bent dus gemeen tegen je ‘vriendin’ en je bent op twee jongens ‘verliefd’?

Volgens mij moet jij eens goed nadenken wat je precies wilt… En hoe je met iemand anders moet omgaan

^dit

Misschien moet je eerst maar is kiezen welke van de twee je wilt voordat je dit in allemaal topics gaat zitten spuien.

Hoe oud ben je ? 11? ipv op internet te zitten moet je echt even buiten genieten en niet aan jongens denken

raaaaaaaaar