Ik vind hem niet meer zo leuk als eerst!

Ik heb nu al 7 maand met mn vriend maar sinds een paar maand vind ik hem eingelijk helemaal niet meer zo leuk als eerst!
We doen eingelijk ook nooit leuke dingen, we hebben eingelijk nog nooit echt wat leuks gedaan met zn 2en. We gaan alleen soms naar de bios of uiteten maar dat begint ook nogal saai te worden. Ik spreek hem doordeweeks ook nooit door zn werk (hij zit bij de landmacht) maar dan moet ik altijd hém maar smsen. En ik wil hem wel bellen maar ik weet niet wanneer ik hem moet bellen omdat hy smiddags aan het werk is en savonds vaak ook… En ik heb het al vaak tegen hem gezegt dat ik dat niet leuk vind… dat hij me wel vaker mag smsen of een keer mag bellen ( We hebben eingelijk nog noooit! met elkaar gebeld na 7 maand :S
Hij is ook heel erg veranderd, en dat zegt ie zelf ook. Dat hij een beetje emotieloos ofzo is geworden en heb soms het gevoel dat het hem helemaal niks kan schelen dat ik hiermee zit. En het is al een paar keer bijna uitgegaan, maar we willen allebei niet dat het uitgaat!
en ik heb geeen idee wat ik nou moet doen. Sweekends zien we elkaar wel elke dag en slaap ook vaak bij hem maar ik vind het gewoon een saaie relatie!! Hij is sweekends ook altijd moe zegt ie, maar donderdags gaat ie wel vaak naar de kroeg savonds ( en dan smst of belt ie ook niet eens :S) En ben ook bang dat ie vreemd is gegaan ofzo, hij zegt van niet maar weet eingelijk ook niet waarom ik dat denk.
Maar ik zit er wel heel erg mee, en ik word hierdoor ook altijd boos op hem, omdat hij elke x doet alsof er niks is, maar hij weet wel dat ik ermee zit, dus word ik altijd ineens boos of chagrijnig op hem

Beetje lang verhaal maar moest het even kwijt :flushed:

Anders stel je zelf een keer voor om iets anders te gaan doen samen ipv bios of uiteten.
En ik zou een keer gewoon écht een goed met hem gaan praten en je dan niet laten afleiden door wat dan ook. Hem niet door je heen laten praten en gewoon álles aan hem voor leggen, hoe jij je voelt, wat je van de relatie vind. Zeg tegen hem wat je nu tegen ons zegt.
Als hij dan nog niet naar je luistert en zich er niets van aantrekt, sorry maar dan is hij je niet waard. In een relatie moet je respect voor elkaar hebben en elkaar op waarde kunnen stellen. In mijn ogen gebeurt dat niet als hij je op zo’n manier behandeld.

Ja heb ik al heel vaak gedaan! Dat wel ergens heen konden gaan weekendje weg ofzo…
We hebben ook wel eens gewinkeld in een stad ofzo… maar daar kom ik best wel vaak dus …
En heb het al heel vaak aan hem uitgelegd wat ik ervan vind en hij zei dat ie zichzelf wel wou veranderen enzo maarja iedereen weet wel dat dat toch niet kan.
En ik belde hem gisteravond nog 3 keer omdat hij vandaag ook weer weg moest… Maar hij nam elke keer niet op en smste niet terug en heb nu nog stééds niks van hem gehoord :S en ik snap series niks meer van hem.
Misschien sms ik hem wel te vaak ofzo… maar hij zei zelf dat ie dat niet erg vond! Juist wel leuk vond… dus weet niet of het daar aan ligt.
En we zouden over 2 weken op vakantie gaan, hij heeft alleen die week vrij. Ik wou graag met zn 2tjes ergens gezellig heen… Maar elke keer als ik wat voorstelde zei die: Ja we kijken wel even volgende week, of ja we boeken binnekort wel wat leuks. ( In het buitenland)
We hebben nu nog stééds niks …
Dus zouden we maar in nederland blijven, paar dagen in een hotel naar amsterdam ofzo…
Ik heb zooovaak gezegt dat we beter snel wat konden boeken maar hij zei elke keer dat dat nog wel kon…
Ik voel me er gewoon gigantisch kut bij, want ik krijg zo het gevoel dat ie óf niet met me op vakantie wilt… óf dat ie met niet meer wil óf dat ie vreemgaat ofzo omdat ie telkens ook zo vreemd doet. ( Hij zat een x op msn te praten met ‘’ een goede vriendin van hem ‘’ Hij begon dus het gesprek ( Ik zat er naast!) En ze zei wat terug en ineens draaide hij zich om ( met zn laptop) en klikte die het snel weg :S Dus ik werd best pissig … Ging die dat doodleuk tegen haar vertellen :S dat ik boos werd enzo dus ik werd nóg bozer omdat ie zo raar deed … zegt ze tegen hem : Ik smsje je nog wel.
Ik was echt boos, en ik heb zooo vaak gevraagt wat er nu is, maar hij zegt elke dat ie geen andere wil enzo.

Nou… ik begin het een beetje zat te worden… Maar ik wil het niet uitmaken.
We vinden elkaar ook al 4 jaar lang leuk! Maar sinds 7 maand is het eingelyk wat geworden en het voelde super goed, maar nu dus niet echt meer…

sorry voor de lange berichtjes steeds :stuck_out_tongue:

hmm beetje vreemd gedraagt ie zich wel…
als je m dus uberhaupt nog krijgt te zien zou ik alsk jouw was dus echt wel even een serieus gesprek aangaan over hoe jij je voelt en dat t zo niet langer kan… mischien wel een idee om niet al te vaak te smsen want dan voelt ie zich mischien bekneld… maar andersom hoort hij weer niet zo geheimzinnig te doen dus dan is t logisch dat je hem gaat verdenken van dingen…dus er zit denk ik maar 1 ding op en dat is gauw een goed gesprek met m aankaarten en kijken hoe hij erop reageert want zo lijkt me t ook niet verder kunnen

Oja:
En nu wil die ineens een paar dagen met zn ouders (?!) mee op vakantie … ( Die gaan vlakbij ergens camperen )
Terwijl ik had gehoopt dat we gezellig met zn 2tjes ergens heen zouden…
Hij liegt ook wel eens, dan is die uitgeweest, terwijl hij zegt van niet.
Terwijl ik gewoon wéét dat het wel zo is… ( Donderdagsavonds na zn werk in de kroeg ) Ik snap echt niks meer van hem ( Snap eingelijk van elke jongens niks :stuck_out_tongue: )

Ben ik het mee eens!
Weetje, jongens zijn gewoon anders dan meisjes. Maar opzich moet dat geen probleem zijn. Ik denk dat hij wel heel veel van jou houdt, maar misschien op een andere manier. Jij wil leuke dingen met hem doen en vaak bij hem zijn, en misschien wil hij dat niet, of minder.
Je hebt al een aantal keren met hem erover gehad, en als het dan nog niet beter is, dan denk ik dat het misschien beter is voor jullie alletwee om er een eind aan te maken. Daar hoeft geen ruzie ofzo bij, maar gewoon omdat jij er niet gelukkig van wordt! En dat is toch de bedoeling van een relatie?

Ik wil er wel even bij zeggen dat wij eigenlijk niet kunnen bepalen dat jij het uit moet maken of juist niet. Alleen jij kunt beslissen wat het beste is, want jij kent hem. Wij kunnen alleen maar iets adviseren. :wink:

Sterkte!

dat met die ‘beste vriendin’ is gewoon lullig
toen ik dat las viel mn mond echt open
als hij niet eens even terug belt of smst als jij hem 3 keer gebeld hebt… of ook steeds zegt dat hij vaker zal smsen en dat dan niet doet
wat is hij een KLOOTZAK!
hij beseft ook duidelijk niet hoe jij hiermee zit en beseft ook niet dat hij een hartstikke leuke vriendin heeft die lekker spontaan en ondernemend is
ik denk zelfs dat hij je een beetje onderdrukt(niet bewust), jij wil leuke dingen doen samen en op vakantie en hij doet er niks voor,
hij moet een keer flink wakker geschud worden.

klinkt hard en je wilt het vast niet, maar maak het uit, of neem een pauze van 2 weken, laat niets van je horen, wacht gewoon rustig af tot hij je belt, en vraagt of je zin hebt om wat te doen en hoe het met je gaat, doet hij dit niet?
dan weet je wel heel zeker dat hij jou niet waard is!

oh ik lees net dat hij dan ook gaat zitten liegen over dat uitgaan?
waar slaat dat op? dat doe je toch niet als je niks te verbergen hebt?

Ja wou eingelijk ook wat adviezen…
Maar we hadden het al super vaak over gehad…
En we vonden het allebei ook wel, dat het beter was om er een eind aan te maken omdat ik niet gelukkig van hem word…
Maar over 1 of 2 maand krijgt ie een andere functie en is hij bijna elke dag thuis! Dus we wouden ook wel wachten of het dan misschien beter word, dat we elkaar dan wel vaker zien en vaker wat leuks kunnen doen enzo…
Maar ik weet eingelijk niet zo goed wat ik wil :pensive:

nou je kan altijd als hij die andere functie heeft wéér met hem omgaan, en het gewoon nu op een laag pitje zetten= niks meer uit jezelf doen, dat doet hij ook niet

Ja precies! Dus ik snap ook niet dat hij daar over liegt
en dit wou ik dus ook al gaan doen, ik laat gewoon niks meer van me horen, en dan kijken wat hij doet…
Als ik dan ook niks van hem hoor, of als het hem dan niks kan schelen dat ik niks van me laat horen dan denk ik dat ik het ook wel uitmaak. Want ik sms(te) hem elke dag en belde hem gister nog een paar keer en ik hoor gewoon niks van hem.
Ik kijk er denk ik ook wel anders tegenaan, dat zal wel komen door de verliefdheid :stuck_out_tongue: ofzo
Ik denk steeds dat het wel goed komt … maar aan de ene kant denk ik dat het toch niet goed komt

Ja indd …

Maar als hij me nu ineens smst of belt…
Zal ik dan wel wat terug sturen of juist niet ? En wel opnemen dan of niet? :astonished:

Als ik dit zo lees heb ik het idee dat jij hem juist te veel achterna zit.
Sommige mensen willen ook weleens dingen alleen doen of alleen met hun vrienden. Dat betekent niet dat hij je niet meer leuk vind.
Doe jij dat eigenlijk wel? Dingen met vriendinnen ondernemen?

je kijkt er inderdaad anders tegenaan omdat je er zelf inzit, gelukkig sta je wel open voor advies van mensen van buitenaf en blijf je niet vastkleven in die sleur.

wij(meisjes) doen vaak het verkeerde, als we ruzie hebben of bang zijn dat het uitgaat klampen we ons helemaal vast aan de jongen, terwijl hij vaak wat meer ruimte wil en nu word je alleen maar vervelender, als je niks van je laat horen voor een weekje bijvoorbeeld is hij eerst druk bezig met zichzelf zijn en met zn vrienden afspreken en heeft hij het einde van de week ineens zoiets van: he ik had toch ook een hele leuke vriendin? en dan beseft hij dat pas. als je een jongen negeerd komen ze vaak weer sneller terug, dan beseffen ze op een gegeven moment wat ze missen

jawel wel opnemen, anders ontstaan er misschien misverstanden en dan denkt hij misschien van ja dan laat ook maar, dan snapt hij het misschien niet meer omdat jij hebt gezegt dat ie wat vaker moest smsen of bellen en dan doet ie het en dan neem jij niet op of sms je niet terug, maar ik zou wel dan niet meteen weer alles van jou kant laten komen laat hem eerst maar weer eens een paar keer komen en dan kun je weer eens langzaam beginnen…

Ja ik doe ook wel vaak wat met vriendinnen! Maar ik zie hem alleen sweekends dus wil ik hem dan ook wel graag zien…

Misschien zit ik hem ook wel een beetje teveel achterna maar dat komt dus een beetje omdat ie toen zo vreemd deed en tegen me loog

Ja daar heb je wel gelijk in :stuck_out_tongue: Ik laat hem nu wel gewoon een beetje achter mij aan komen (ofzo) dan sms ik hem wel terug maar een beetje op zo’n manier als hij het ook altijd doet :stuck_out_tongue:

precies, zo moet je het doen… Dan weet ie ook hoe jij je voelt en dan heeft ie misschien door dat ie anders tegen je moet gaan doen…

ja indd…
dat doe ik gewoon… Hoop dat ie dan een beetje veranderd…