ik vind hem niet leuk

hi,
ik heb n probleempje, op school zit een jongen waarvan ik weet dat hij mij leuk vindt…
ik weet het al 'n paar weken, en nu zitten we sinds begin deze week op andere plekken in de klas, en hij kijkt de hele fucking tijd naar me(sorry), echt word er echt Chagerijnig door, en kan niet eens normaal nar de docent te kijken of hij denkt dat ik naar hem kijk, en dan word ie alweer rood…

en hij wil de hele tijd met mij praten, tijdens de les in de pauzes ALTIJD. en ik word er echt een beetje gek van. ik vind hem niet leuk… ik heb zelf een vriendje, en zeg dat ook vaak genoeg in zijn buurt.

maar hoe kan ik dus laten merken dat ik geen interesse in hem heb, (niet te bot). want het word echt heel erg irritant nu.

Gewoon netjes zeggen dat je hem niet leuk vind op die manier?

Dan vraag je of je hem even apart kan spreken?

je moet wel goed de keuze maken tussen of je hem blij wil maken of jezelf, je zegt ook dat het jou erg irriteert dus misschien moet je het toch gewoon eerlijk zeggen

Ik zou die jongen gewoon eerlijk zeggen dat je het idee hebt dat hij je leuk vindt, maar dat dit gevoel niet wederzijds is. Neem hem wel eventjes apart. Waarom zou hij problemen krijgen als je hem apart neemt?

Ik snap dat het vervelend voor je is, maar onthoud wel dat mensen nou eenmaal rare dingen doen als ze verliefd zijn, hij kan er ook niks aan doen. Voor hem is het waarschijnlijk even vervelend als voor jou, aangezien hij weet dat je een vriendje hebt en je onbereikbaar bent. Verder, ik denk dat je hem, zoals gezegd hierboven, inderdaad het beste even apart kunt nemen en hem duidelijk moet maken dat het gevoel niet wederzijds is.

Herkenbaar,bij mij op school zit ook een jongen die mij duidelijk leuk vindt. heb ook vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik geen interesse heb. maar blijkbaar is hij een doorzetter,ik wordt er soms ook een beetje gek,chagie van.