Ik vind hem niet leuk meer

Hoi iedereen :slightly_smiling_face:
Ik heb gister een date gehad met één van mijn beste vrienden (we vonden elkaar wel leuk), we zijn ook naar koninginnennacht geweest met zijn vriendengroep en hebben toen gezoend. Alleen nu is dat “leuk” gevoel eigenlijk alweer weg… Ik weet dat het raar klinkt enzo maar ik ben zo bang dat ik het als ik het hem vertel hij boos wordt en we geen vrienden meer kunnen zijn (hij blijft me maar smsen van ‘gisteren was zo leuk, wanneer weer een date?’). Ik heb ook geen idee hoe ik het hem kan vertellen…

Wat zouden jullie doen?, Ik zit er namelijk echt mee

Eerlijkheid duurt het langst! Tuurlijk vindt hij het moeilijk en misschien wordt hij wel even boos, maar hem aan het lijntje houden is niet eerlijk!

Ja klopt, ik wil het hem ook wel eerlijk vertellen want anders zou het niet eerlijk zijn maar ik heb geen idee hoe ik het moet aanpakken…

Misschien kun je met hem afspreken onder het mom van dat je met hem wilt praten, dan kan hij zich er alvast enigszins op voorbereiden. Face to face is in dit geval denk ik wel het netst en al helemaal als je de vriendschap wilt behouden. Durf je dit echt niet, zou je het via facebook ofzo kunnen bespreken met hem

Dat is wel een goed idee ja! en ik wil het wel face to face doen :slightly_smiling_face:
Super bedankt in ieder geval :slightly_smiling_face:

Succes! :slightly_smiling_face: