ik vind hem leuk.

Hoi, ik heb een ‘probleem’.
Ik vind een jongen heel erg leuk, hij is 1,5 jaar ouder. op zich maakt dat niets uit. maar hij doet anders tegen mij dan andere meisjes, als ie me ziet pakt ie me bij mijn heupen of omhelst ie me. hij heeft sowieso wel veel aandacht van meisjes, maar toch is ie anders tegen mij. oke nu het probleem, hij heeft een vriendin. al 10 maanden. maar dan snap ik niet waarom hij zo ‘klef’ tegen mij doet. daardoor begon ik hem leuk te vinden. het is nog niet echt verliefdheid, maar dat duurd niet lang meer denk ik.
wat moet ik hier nou mee?
xoxo

duw m een keer van je af en als hij dan vraagt: waarom doe je nu zo? zeg je: je hebt een vriendin en kijk je hoe hij daarop reageert. ik weet niet trouwens hoor, maar hij klinkt een beetje als n player

hmm nou een player is het echt niet. maar ik weet niet of ik hem wel durf weg te duwen, ik denk dat ik stiekem hoop dat het uigaat met zijn vriendin. hoe slecht dat ook is…

Waarom ben je er zo zeker van dat het geen player is? Weet zijn vriendin dat hij je zo behandelt?

NEE! Je bent 14 potverdorie…
Dat verschil is op jouw leeftijd nog veel te groot!

ze heeft op hyves wel respect gegeven op een foto waar hij me zo vast heeft.
en waarom ik weet dat het geen player is; omdat hij al 10 maanden een vriendin heeft en dat is volgensmij zijn eerste vriendin en hij is echt heel lief.

hij is 15 en word volgend jaar pas een x 16
zo erg is dat toch niet?

Tuurlijk niet ! Als ze allebij op 1 lijn zitten !
Mijn soort van vriendje is 17… En dus 2,5 jaar ouder !!

Misschien ben je een leuk tussendoortje? Sorry hoor, maar hij heeft een vriendin en voorlopig blijft hij daar ook bij. Pas als dat uit is en hij met jou verder wil in een relatie, DAN moet je erop ingaan.

SORRY… Haha wat stom… Ik heb het fout gelezen:’’)… Ik dacht dat hij 15 jaar ouder was…

Nee, tja… Hij heeft een vriendin, ik zou het even afwachten.

hahahahahaahaha

hahaaaa. ik wouzeggen xD.
OT;; ik zouu gewoon eerst vragen wat hij nou eigenlijk wil.

Wanneer hij je weer bij je heupen pakt zeggen: en wat vind (naam vriendin) hier nu van?
Beetje plagerig zeggen en kijken hoe hij reageert, ik zou het niet serieus zeggen.

Ja zo zou ik het ook doen. En mischien ziet ie je wel als een goede vriendin en dat zijn vriendin dat ook weet en dat ze het daarom niet erg vind.

stiekem moest ik best lachen om jou reactie,
maar je hebt wel gelijk.