Ik vind hem leuk!

Hey meiden,
Vanaf de eerste paar weken van het nieuwe schooljaar lach veel met een jongen van mijn klas. Hij praat veel met me. (We noemen hem maar H.) elke les waar hij achter me zit praten we en veel klasgenoten maken ook grapjes over ons (ze roepen mijn voornaam met zijn achternaam etc.) hij kan ook wel lullig zijn enzo en me een onzeker gevoel geven maar 90% van de tijd is leuk. We zijn nog nooit alleen samen geweest maar hij wekt de indruk dat hij me leuk vind. Ik heb het aan zijn vriend T gevraagd en hij reageerde héél kortaf met een schuddend hoofd (dat hij me dus niet leuk vind) maar hij steelt steeds dingen van me en zo die hij later weer teruggeeft en nu wil ik eigenlijk zeggen dat ik hem leuk vind, verstandig?

Poeh, moeilijk. Ik zou zelf zijn reactie wegen hoe die bijvoorbeeld reageert als ze jou naam zeggen + zijn achternaam. Warschijnlijk heb je hier op gelet kan je dat een beetje uitleggen? en wat doet hij wat je onzeker maakt of lullig voelt?

Bedankt voor je reactie! Euhm nou hij reageert meestal met “niet grappig” vol ontzet zegt hij dan dat diegene z’n mond moet houden. Hij maakt wel eens opmerkingen van “ben je ongesteld of zo?” Of hij “vind mijn lach raar”

Update: Een vriendin van mij ging het dus vragen waar allemaal mensen bij waren(wat ik dus echt niet wilde) en hij zei nee, zou dit komen door groepsdruk? Ze riep hem zegmaar en vroeg het toen niet iedereen kon het horen maar het was wel overduidelijk dat het om mij ging

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
Als ik jou was zou ik gewoon normaal tegen hem doen en even afwachten hoe het loopt. Ik denk dat als hij je leuk vindt, dat de groepsdruk het even lastig voor hem heeft gemaakt.

Allebei 14 jaar. Hij heeft me daarnet nog geappt ( ik had gevraagd: wat vroegen de meiden aan je? ) antwoord: ze vroegen of ik je leuk vond en ik zei nee.

Daarna nog even gekletst over de app. Niet over dat maar gewoon over dingen

Hmm, ik heb ook geen idee, maar ik zou gewoon hard to get spelen. Als hij je dan leuk vindt, dan zal je dat wel duidelijk merken omdat hij moeite zal doen. En stel dat hij je toch niet leuk vindt, dan merkt hij het ook niet dat je wat voor hem voelt. :wink:

Liefs Chaye

Dankjewel! Het punt is dat ik hem ook niet kwijt wil als vriend dus ja…

Up!

Nou lijkt me niet dat hij je leuk vindt als hij het ook tegen jou zegt :stuck_out_tongue:

k weet 't niet hoor. Sommige jongens zijn gewoon eerlijk… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dank je wel!