Ik vind hem leuk

Sinds kort heb ik een zwak voor een jongen, H. Ik heb hem ontmoet op sollicitatie en toen ik naar huis fietse, kwam hij naast mij fietsen, alleen hij zei niks. Hij is dus best verlegen. Ik dacht dus: ik kan misschien wel een briefje op de post doen met daarop: Hey H. Ik vind je leuk. xx anoniempje.

Ik heb z’n nummer dus ook. Dus zal ik dan zo’n briefje op de post doen of een sms’je sturen met dezelfde tekst? Hij heeft mijn nummer niet namelijk.

Wat vinden jullie?

misschien kun je beter eerst eens met hem gaan praten voordat je gaat zeggen dat je hem leuk vindt. karakter zegt namelijk ook veel

Eerst praten, want nu baseer je het feit dat je hem leuk vind op… niets? Misschien is ie wel een klootzak

misschien kun je gewooon beter een x met hem praten, anders kom je oook over als een super verlegen meisjee ofzoo en dan komt er nooit een ‘klik’ tussen jullie… !

x.

Als hij zo verlegen is neem ik aan dat hij nou niet bepaald zijn ‘anoniempje’ gaat zoeken…

Als ik jou was zou ik gewoon eerst even proberen te praten. Als je zijn nummer hebt kan je hem toch gewoon een leuk smsje sturen ofzo? Hoeft niet persé van HE! Ik vind je leuk. Probeer anders gewoon achter zijn msn te komen ofzo… kan je hem zo ook wel een beetje beter leren kennen.

inderdaad, ik zou niet gelijk gaan zeggen dat je hem leuk vindt… en je kent hem misschien nog niet zo goed, dus hij kan best tegenvallen!!

Eerst beter leren kennen denk ik.
Dán pas weet je hoe hij is.