Ik vind hem leuk , maar wat vinden mijn vriendinnen hier van

okee dit gaat een lang verhaal worden , maar ik moet het even kwijt.

Er is een jongen , en die is 1 jaar ouder dan ik. Hij zit bij me op school en ik kende hem vaag. Hij sprak me soms wel eens aan , en een x vroeg ie mijn nummer…
Ik denk ; Niks aan de hand en ik gaf hem dus gewoon.
Hij begon te smsen , en te vragen hoe mijn dag was enzovoort , maar ook of we een x wat konden afspreken. Ik vertelde dus alles aan 3 schoolvriendinnen.
Omdat hij nou niet echt bepaald handsome is en rookt,blowt enz. deden we er heel lacherig over en vonden we het een beetje raar enzo…
langzamer hand begin ik hem echt heel aardig te vinden en hij is ook echt lief.
maar het probleem is , omdat ik op het begin er zo lacherig over deed met mijn vriendinnen en helemaal geen intresse in hem had en hem een beetje ja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen , we dachten heel negatief over hem.
Nu denk ik dat ik hem echt leuk vind.
Laatst was er dus een feestje , en hij was dronken ( tenminste dat was zijn excuus ) en heeft hij met een ander meisje gezoend. Ik was ook op dit feestje en ik was nogal ja ; gekwetst. Ik heb met hem gepraat en hij zei dat het niks was en dat ie dronken was en niet wist wat hij deed. Dus ik zo op school vertellen aan mijn vriendinnen ; Ja hij heeft met een andere meisje gezoend. Waarop mijn vriendinnen reageerden ; Dat is toch helemaal niet erg ? Nu ben je eindelijk van hem af , en dat soort reacties… Ik twijfel nu of ik tegen mijn vriendinnen moet zeggen dat ik hem leuk vind. Omdat ze alle 3 zo negatief over hem denken en hem maar een enge gast vinden enzo…
en ik weet zeker dat ik ook hem ben , anders zou ik me niet zo druk maken dat hij met een ander meisje heeft gezoend…
Ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken , ik weet dat ik gewoon eerlijk moet zijn tegen mijn vriendinnen maar ik ben zo bang dat ze me heel anders gaan zien ?

sorry voor dit enorme verhaal , maar ik moet het gewoon kwijt.

Misschien is het maar beter om de waarheid (dat je hem dus leuk vindt) te vertellen aan je vriendinnen. En ze reageren wel heel lullig ja… Maarja, hun kennen wel die jongen en ik niet, dus alsnog zou ik luisteren naar wat ze over hem te zeggen hebben. Het moet natuurlijk niet zo worden dat die jongen een player is en jij het maar niet zag :wink:

Eerste x dat ik in dit board een topic open ;O

Als vriendinnen zouden zij begrip moeten tonen en je steunen.
Ik zou gewoon eerlijk tegen ze vertellen dat je toch enige gevoelens hebt gekregen voor hem, ook al leek dat niet zo. Het is niet zo gek achteraf…

Ik snap alleen niet wat je nog in hem ziet… Hij lijkt me niet echt Mister Gentleman… Zeker niet als hij met een ander zoende waar jij bij was.

Ik weet eigenlijk niet echt of het een player is , maar hun zorg is denk ik meer dat hij rookt en drugs gebruikt. Hij ziet er ook best uit als een sjonnie enz.
Dat was ook eigenlijk mijn reden dat ik zo lacherig over hem deed , omdat ik best rustig ben enzo … Maar nu ik hem beter heb leren kennen enzo , vind ik hem echt heel lief…

Dat is ook een reden dat ik heel erg twijfel , en ik heb ook gedacht om niet meer aan hem te denken , maar serieus dat is echt onmogelijk. Ik denk namelijk echt de hele tijd aan hem …

Hoe kan je hem nu lief vinden als hij met een ander meisje heeft lopen zoenen?
Voor de rest, wat Eevha zegt

Ik weet het , ik weet ook niet wat het is…
Op de een op andere manier vergeef ik het hem , ookal is het echt erg wat ie heeft gedaan … Maar hem uit mijn kop zetten lukt ook gewoon niet ? ;(

ik zou echt willen , dat ie uit mijn hoofd was …

maar ik ben ook zo bang dat ALS we iets krijgen of wat dan ook …
dat mensen dan een verkeerde indruk op me gaan krijgen…

ik snap zo wat jij bedoelt!
ik had precies hetzelfde vooral het begin.
maar probeer echt naar je hart te luisteren vind je HEM leuk
of vind je het gewoon spannend dat dit gebeurt.
voor mij was het vooral het laatste,
hopelijk heb je hier wat aan!

Ben je zeker dat hij niet met je voeten aan het spelen is? Ik bedoel, ligt het aan jou dat jullie nog steeds niet hebben of is hij niet al te serieus bezig?

Hmm , ja daar probeer ik nu ook achter te komen …
maar ik kan hem denk ik niet zo 123 beantwoorden…
daar moet ik nog een nachtje over slapen want ik ben nu ook aan het twijfelen…

Dat we nog niet met elkaar hebben , ligt denk ik aan dat we elkaar nog beter willen kennen… maar ik ben nu aan het twijfelen of hij het wel waard is …
ik weet niet het is allemaal zo ingewikkeld…

(Citeren was mislukt.)
Ik begrijp het wel, maar toch zou ik een beetje oppassen met die jongen… Want idd, hij rookt, gebruikt drugs en drinkt zoveel dat hij andere meisjes zoent of hij zoent gewoon andere meisjes.

ik denk dat ik nog gewoon een weekje of 2 wacht en kijk wat er gebeurd.
stel er gebeurd iets verdachts wat naar player gedrag neigt of whatever,
dan weet ik genoeg en moet ik hem simpelweg uit mijn hoofd zetten.

O nee, citeren was wel gelukt maar het leek alsof het niet gelukt was…
Nouja ;p

Goed idee :wink:

wel bedankt allemaal (:
als er wat gebeurd ofzo vertel ik het wel eventjes :'3

1 Vertel het je vriendinnen ALLES, vriendinnen laten je niet vallen. Ze zijn alleen ongerust ofzo.
2 Wat je ook kan doen is een week niet smsen enzo en kijken hoe erg je hem mist, dan weet je hoe leuk je hem vind.
3 Als hij soms heel anders doet dan dat hele lieve, zeg het tegen hem. Van als hij lief is: Waarom ben je niet altijd zo?

En tja verliefd zijn is niet altijd makkelijkxD

succes met alles uitzoeken
xx

1. Vriendinnen laten je wel eens vallen hoor … Dat heb ik aan den lijve ondervonden.