Ik vind hem leuk, maar ik ben zo verlegen!

met heel de meidengroep bij de jongensgroep? :stuck_out_tongue:

Wat bedoel je precies? :blush:

" met hun bedoel ik dus de jongensgroep, waaronder hij :stuck_out_tongue_winking_eye: "
als je met alle meiden naar de jongensgroep gaat en vaker bij hen staan, en hen vaker bij dingen betrekken, dan gaat jullie contact ook groeien

Ja, dat heb ik vandaag ook geprobeerd, (we hadden een gezamelijk weekend) Maar als ik dan in die groep sta, ben ik alsnog verlegen en anders dan wanneer ik alleen met ‘de mensen die ik ken’ ben. Dus ja, dan val ik ook niet echt op xD

geef hem een subtiel complimentje (wat zit je haar leuk, nieuwe schoenen etc)
en vraag dan of hij deze week nog wat leuks heeft gedaan =)
zo kom je vanzelf wel in gesprek.
en zo niet…
dan is er altijd nog hyves :stuck_out_tongue:

Hoe eng het ook lijkt, stap op hem af! Geef hem inderdaad een complimentje, vraag naar zijn mening of iets dergelijks! En als je jezelf blijft, komt het gesprek dan meestal wel op gang.
Succes! Laat je even weten als je een stap hebt gezet/hoe het is gegaan? :wink:

bedankt voor jullie reacties! Ik zie hem pas weer over 2 weken, omdat het volgende week vakantie is. Maar ik zal het proberen ^^

Misschien een domme vraag ofzo, maar is het niet raar dat ik oppeens met hem ga praten, als ik normaal best stil ben als ik met hun sta? En ik weet zeker dat ik op dat moment weer te verlegen ben…

Waarom zou dat raar zijn, dat zou betekenen dat je nooit uit je schulp zou kunnen kruipen?

Dat is wel waar ja, haha. ik denk dat ik het maar gewoon moet proberen en niet te veel moet nadenken haha

wat je zelf al zegt: niet te veel nadenken en gewoon doen!