ik vind hem leuk, hoe vraag ik hem een xtje mee uit?

hoi iedereen,
ik zit met een probleem. sinds dit schooljaar zit er echt een superleuke jongen bij mij in de klas. ik vind hem leuk en helemaal begin dit jaar had ik zn nummer al gevraagd. (of eigenlijk hij meer de mijne :drooling_face:) nu word ik bijna iedere avond gesmst van ‘heeee (L)’ enzoo en op msn zecht ie ook altijd heeeelekkerding(L):stuck_out_tongue:. vind ie me leuk? en zo ja, hoe kan ik hem het beste vragen?

ps. ik kon hier geen topics over vinden dus sorry als deze dubbel is!

pleaaase iemand reargeert?:frowning_face:

‘hoi, wil je een keertje mee uit?’

HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN!!!

tjah.;s

Je vraagt of hij een x wil chillen / afspreken & als het dan klikt kan je met hem verder.

oke dankje:)

het is zegt en niet zecht.

Vraag gewoon; zullen we een keertje wat afspreken? hij vind je heus wel leuk anders smst hij die dingen niet.

nee daar zit wat in, maar ik heb nog nooit een vriendje gehad ofzo:$

Vraag gewoon of hij een keertje iets af wil spreken…
Hoe moeilijk kan het zijn?

[message=10171648,noline]xChocolaax schreef op 13 November 2011 @ 16:26[/message]:

vind ie me leuk? en zo ja, hoe kan ik hem het beste vragen?

ps. ik kon hier geen topics over vinden dus sorry als deze dubbel is!

daar zijn wel al een heleboel topics over gemaakt -____-http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

je hoefd ook niet meteen een date noemen je kan het over films hebben en dan vragen zullen we hem samen kijken

Heb je zijn nummer?

Hey ga je keer mee naar de film xx?

dan sms je hem dat (:

anders stuur je een smsje;

haay! er draait een leuke film in de bios, heb je zin om samen heen te gaan? liefs

zoiets misschien?

miss kan je het een beetje sneaky doen,
dat je vraagt van waar hij vind dat ze de lekkerste patat
hebben zeg maar ff wat doms hoor
en dan zeggen van hee dat ken ik niet, maar je mag
het me wel een keer laten zien(a)

zoietss?