Ik vind een jongen leuk, maar ik heb nog nooit met hem gepraat. Dat is best falend. Maar je kunt iemand tog niet leuk vinden alleen om het uiterlijk? Okay, dan vind ik hem dus alleen knap<3 maar nu ga ik naar Keulen, en hij zit in dezelfde bus als ik. Ik wil heel graag een gesprek met m beginnen, maar weet niet hoe, ik kan gewn over iets randoms beginnen maar ik heb dus zegmaar niet zoveel jongens-ervaring, en ik wil graag weten hoe ik het het best kan aanpakken. Want ik wil niet dat hij weer iemand word die ik van een ‘afstandje’ leukvibd… Btw, twee van mijn vriendinnen zijn best goed met hem bevriend, miss kan dat ook helpen. xoxo hoop niet op nega-reacties
alvast bedankt
Vraag je vriendinnen of ze je aan hem voor kunnen stellen? Gewoon heel onschuldig want ze kennen hem toch en kunnen jou dan toevallig als ze met hem willen praten bij zich hebben.
Met: wil je een snoepje?
Deel snoepjes uit en blijf bij hem plakken.
En dan gewoon vragen of ie zin heeft in de reis, wat ie verwacht van de reis.
Denk je dat hij er niet op zit te wachten, dan ga je weer terug naar je eigen plaats.
En anders in Keulen zelf contact zoeken. Gewoon tijdens uitstapjes.
Gewoon hallo zeggen enzo & zoals Cherryblossoms al zei , kan je iets zeggen over Keulen of dingen die je onderweg ziet (:
Als hij wat moeite doet, loopt het wel los ;d was bij mij ook!
Ik zou van dat snoepje doen en als hij er een pakt zo zeggen van: die vind ik ook altijd het lekker. En dan kijken wat hij tegen jou zegt. Hieruit kun je vaak al uitmaken of hij je wel een beetje ziet zitten of niet.
En veel vragen stellen tijdens het gesprek, dan loopt het minder snel vast.
Dankjullie<3
‘Hey tijger, toertje doen?’
Ga samen met die vriendinnen bij hem in de buurt zitten op de bus en zorg ervoor dat hij bij het gesprek wordt betrokken: ‘wat is het hier mooi! Vind je ook niet?’ of iets in dien aard. En dan maar hopen/zorgen dat er een heel gesprek start !
Zou ik niet doen, klinkt een beetje vaag. Ga anders samen met je vriendinnen naar hem toe en laat je voorstellen.
Door de bus lopen als ie rijd, en dan per ongeluk op zn schoot vallen
titel gewijzigd, hoort duidelijk te zijn