ik vind hem leuk en...

Ik heb niet echt veel vriendjes gehad… al een tijdje niet. Sinds kort zit ik in een groepsgesprek met een paar vriendinnen van mij, en een van hun heeft een paar vriendn van haar toegevoegd. Daar zat een hele lieve jongen tussen. Ik dacht eindelijk weer iemand gevonden… en nu wilt ze hem aan een vriendin koppelen. (zij weet niet dat ik hem leuk vind). Binnenkort gaan ze naar de bios (die vriendin een jongen die zij leuk vind, en die vriendin en die jongen waaraan ze haar wilt kopelen.) Aan mij heeft ze nog niet gevraagt of ik mee ga… wat moet ik doen? iemand advies?

Wow ingewikkeld verhaal. Zeg tegen die koppelaar dat je hem leuk vind, en liever niet hebt dat ze hem aan die ander koppelt. Als de ander hem ook leuk vindt en ook jouw vriendin is, praat er dan ook met elkaar over. Laat een jongen in ieder geval nooit tussen jullie vriendschap in komen.

Zeg dat je hem leuk vind :slightly_smiling_face:

Anders krijg je dat gevoel waarom heb ik het niet verteld nu ben ik te laat…

Eerlijk zijn. :slightly_smiling_face:

Hoe kun je iemand leuk vinden via een groepsgesprek? In het echt is iedereen anders.

Dat kan gewoon mensen versieren je soms met mooie praatjes, maar ik zou toch ook even kijken of hij echt zo leuk is als jij denkt (;

ja, ik zeg ook niet dat ik hem leuk vind, maar hij is gewoon heel aardig… en ik wet het nog niet zeker of ik hem dus leuk vind. Maar dat kan dus niet als hij gekoppeld word…

Je spreekt jezelf nogal tegen. :stuck_out_tongue:

oh ja ik zie het :blush: maar nee ik vind hem nog niet leuk maar ik denk dat ik gewoon niet wil dat hij met iemand anders wat krijg… ik weet ook niet waarom