Ik vind hem leuk, en hij weet het...

Heeeeeee,

Ik ben stapel verliefd op een jongen bij mij op school.
Het is echt verliefd zijn, want ik doe echt de domste dingen als hij langsloopt.
Het probleem is niet dat ik hem niet ken, want ik had hem dan gewoon toegevoegd
op hyves en msn enzeu en hem leren kennen, maar het probleem is , is dat hij op een of andere manier er is achtergekomen ! (dat heb ik van een vriendin gehoord)

Dus nu durf ik hem nu niet meer toe tevoegen. Want ik ben dan bang
dat hij dan allemaal dingen gaat denken omdat hij het weet enzeuu…

Wat moet ik doen ?
en jullie moeten niet denken dat ik zo’n hulpeloos meisje ben, maar ik weet nu
echt niet wat ik moet doen !

Heel veel kusjeeees

P.S. een van mijn beste vriendinnen vindt hem ook leuk ! (ben ik vandaag achter gekomen)

Alvast bedankt voor een reactiee !

goh, sounds familiar :’)

maar als hij het toch al weet kan het toch geen kwaad om hem toe te voegen?

^ Ja inderdaad.
Weet je echt zeker dat hij het weet?

1. Gewoon toevoegen, schijt hebben aan wat iedereen vind. Wat heb je te verliezen?
  2. Praat met je vriendin over hoe jullie dat gaan oplossen.

grapje verkeerd gelezen
zie dit maar als een up

Maar ik ben bang eigenlijk dat hij mij niet accepteer omdat hij mij dan niet leuk vindt, en dan voel ik me echt K*T en dat wil ik eigenlijk ook weer niet…
En omdat hij het weet vindt ik het eigenlijk ook een beetje eng :flushed:

&& ook omdat hij best wel populair is op onze school & ik wil eigenlijk niet dat de hele school weet dat ik op hem ben :stuck_out_tongue:

Maar bedankt voor de reactiesss , ik ga er denk ik wel over nadenken om hem toe tevoegen !

- nog meer tipss ?

Nou en als hij denkt dat je hem leuk vind, dat vind hij wss alleen maar leuker xd en je moet je niks aantrekken van de rest.

Geweun toevoegen enzeuu…

Je zegt dat hij er achter is gekomen, dus niet door jezelf.
Dus wie zegt dat het waar is? Er wordt zoveel gezegd en geroddeld.
En als je nooit actie onderneemt, nooit die stap neemt, kom je er ook nooit achter of hij jou uiteindelijk ook leuk vond of niet.
Straks loop je nog wat mis. Je moet gewoon een keer die knoop doorhakken.
Gewoon doen. Word je meteen veel sterker van.

Never a faillure, always a lesson.

pesies! gewoon doen wat jij wilt, dus hem toevoegen. via msn is het trouwens veel makkelijker om iets aan iemand te vragen, dus: go for it!

Maar even sireuis ken je hem niet en heb je hem niet op hyves op msn?
Dan weet ik precies wat je bedoelt.
Hij is bij mij 3 jaar ouder.
Ik lach soms naar hem of kijk wat langer snap je?
Maar dan krijg ik geen interessante kijk terug.
Damnlicious!
Ik ken hem verder niet
Alleen via via weet ik zijn naam en zn klas :smiling_face_with_three_hearts:

Dankjeee voor die reactiess !

@MisiSayang
Jaaa ik heb dat ook. Maar bij mij kijkt hij wel terug, maar dat komt denk ik dat
hij zelf afvraagt " hee dat is dat meisje dat op mij is en die ik niet ken ! " haha
.

Maar ik heb het gehoord (dat hij het weet) van 1 van mijn beste vriendinnen,

want zijn beste vriend is een meisje en dat meisje is weer bevriend met 1 van mijn beste vriendinnen, en Dat meisje vroeg dus zo aan mijn vriendin; of ik op hem was.
dus vroeg mijn vriendin zoo (die het al wist ) ; hoezo?
En toen zei dat meisje dat hij denkt dat ik op hem ben :flushed:

En dat heeft die vriendin van mij dus tegen mij verteld^^ , duss zoo ben ik er een beetje achtergekomen… als jullie het snappen wat hierboven staat :stuck_out_tongue:

Maar het probleem is ook een beetje dat een andere vriendin van mij vandaag tegen mij heeft verteld dat ze hem ook leuk vindt ! En ze begon zo over
dat als ik iets met hem krijg dat ze dat niet leuk zo vinden enz.

^^ Ik vindt het vet klote, want ze wist dat ik op hem was, en nu probeert ze me
wijs te maken dat ik niet met hem mag nemen
omdat zij hem miss ook leuk vindt! En die vriendin heeft al een vriend maar
volgens mij gebruikt ze haar vriend als back up als het niks wordt met haar
nieuwe crush (waar ik dus ook op ben ). Eigenlijk houdt ze geen rekening met mij en haar eigen vriend
alleen maar met zichzelf…

Maar ik ga denk ik wel actie ondernemen !
Probeer het wel rustig te doen, maar ik ben dan bang als ik het rustig doe
dat mijn vriendin me voor is…

- tips ? hihi

Btww , volgens mij is hij zo’n jongen die niet snel verliefd wordt…
Dus ik moet echt indruk op hem maken , om ervoor te zorgen dat hij me leuk
vindt…

@TS

Aii dat is echt kut hé I know precies wat je voelt:wub:
Want weet je een jongen kan je volgensmij het gekste maken als je hem laat tonen dat je hem wilt
Echt wilt
Maar niet te veel je best doen
Als of je een koningen ben en hij is een onderdaan
Snap je?
En bij mij is het helemaal klere zooi want een vriendin die kent hem heel vaagjes en die wilt een berichtje sturen met de vraag wat hij van me vindt.
What did i do?

[i]Je hebt gelijk, gewoon koninginetje spelen haha.

Maar ik denk dat je vriendin het wel kan vragen , maar dan moet ze niet meteen het vragen , ik denk dat ze er dan een beetje eromheen moet draaien. Weetje, bijvoorbeeld als ze een gesprek beginnen, moet ze er eerst voor zorgen dat ze het over jouw hebben enzeu, en dan kan ze wel vragen " Wat vind je eigenlijk van haar?" << zo een beetje (: . Dus niet dat ze meteen gaat vragen aan hem wat hij van jou vindt want je wilt toch dat hij er niet achterkomt of wel ?

ik bedoel wil je eerst weten wat hij van jou vindt ga dan voor de subtiele manier
en als je wilt dat hij het weet van jou ga dan gewoon voor de tweede vraaag. :slightly_smiling_face:[/i]

Bij mij gaat het ook weer niet zo lekker hoor, mijn vriendin dus gaat het uitmaken met haar vriend… en nu ben ik bang dat ze op mijn Crush gaat jagen, ik weet dat ik nu snel moet handelen maar ik wou het juist rustig doen…

- Tips ?

@TS
Bedankt voor het advies zo iets had ik nodig:D
Maar is het niet vreemd omdat het meisje die hem kent echt dik 4 jaar jonger is dan hem en ze is niet moeder mooiste en heeft geen goede contact met hem ze kent hem alleen via de basisschool

Gewoon hard to get spelen en een beetje de prinsesje uithangenn snap je,
Hij moet het jagers gevoel krijgen
En op den duur zie je wel wat hij van je vindt
Het maakt niks uit dat je vriendin er ook op is
Als die vriendin een echte vriendin is blijft ze een vriendin
En uiteindelijk is het de jongen die moet kiezen bij wie hij het prettigst voelt;)

ik weet precies wat je bedoelt, alleen die van mij zit bij me in de klas…