Ik vind hem heel leuk maar weet niet wat ik moet doen

Help !!
Ik zit in de 4de klas en zit bij 1 vak moeten we een eigen bedrijfje opstarten. Dat doen we in groepjes van 4. In dat groepje van 4 zit dus naast een vriendin (die ik het niet weet) ook een jongen die ik leuk ben gaan vinden. Hij had laatst 2 weken met met een meid waarmee hij nog steeds vage vrienden mee is. Tijdens de lessen dat we gewoon les hebben en niet met ons eigen bedrijfje bezig zijn ga ik wel altijd voor of achter hem zitten en kletsen we wel met ze 4e. Ook is hij leerlingmentor (een soort hulpmentor van een brugklas) samen met een vriend en ik ook van een andere klas samen met een vriendin (die wel weet dat ik heb leuk vind). Onze mentorklassen hebben heel soms wel eens samen een uitje. Ook heb ik nu bij de albert hein waar hij werkt gesolliciteerd.

Maar ik wil dus heel graag wat meer bepalen kletsen tijdens de lessen maar ik durf niet zo veel en weet ook niet hoe. Hebben jullie goede tips of andere dingen die ik moet doen ?!

Alvast dank je wel want ik ben echt hopeloos.

Beginnen met appen?

Maar wat moet ik dan zeggen ? Ik hoor vaak van vriendinnen dat jongens erg droog zijn op app dus het gesprek niet zo lekker loopt

Maar wat moet ik dan zeggen ? Ik hoor vaak van vriendinnen dat jongens erg droog zijn op app dus het gesprek niet zo lekker loopt

Heb je zijn nummer? Anders gewoon appen, dan zie je wel hoe het loopt :slightly_smiling_face:
Gewoon hee ofzo zeggen, en dan gaat het wss vanzelf verder, maar een vraagje? Heeft hij een vriendin nu of niet?

Jaa dankjewel, ik denk dat ik dat wel ga doen met een vraag over school ofzo, nee sinds een week niet meer maar ze zijn nog wel vrienden