Ik vind hem gewoon zo leuk..

Hoi meiden!

Ik weet niet of hier al een topic over geopend is, zo ja dan hoor ik dat natuurlijk graag!, maar ik heb een probleempje en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het zit dus zo: er is een jongen, een vriend van me. We kennen elkaar nu anderhalf jaar en voor zover ik me kan herinneren vind ik hem al dik een half jaar leuk. We hebben eerst wel es als vrienden wat afgesproken. Op een gegeven moment heb ik toegegeven aan hem dat ik hem leuk vind (ergens eind September als ik me dat goed herinner). Sinds toen zijn we aan het daten. We hebben ondertussen al vaak met elkaar gezoend en ik vind hem echt heel erg leuk. Ik heb vorige week aan hem gevraagd wat hij ervan vond. Toen kreeg ik de reactie dat we wel meer dan vrienden zijn maar hij het nu nog niet officieel wil noemen, rustig aan enzo. Ik vind zelf rustig aan doen helemaal niet erg, zeker niet. We hebben ook afgesproken dat als hij het graag officieel wil maken hij dat zegt, na een heel gesprek dat hij het lastig vindt om dat onderwerp aan te snijden en ik heb gezegd dat het op elk moment mag. Maar hem kennende (een in-en-in relaxte jongen) ben ik bang dat hij er niet over begint en we dr over 3 maand nog zo voor staan en ik wil er eigenlijk wel een officiële relatie van maken. Ik wil hem alleen niet pushen. Het punt is dat we ook met elkaar zoenen als we elkaar gewoon zien, niet alleen op dates, hij zich verder ook gedraagt alsof we een relatie hebben, het is voor mij nogal verwarrend.

Wat vinden jullie? Nog wachten met het onderwerp weer ter sprake brengen omdat we het er net over hebben gehad? En wanneer duurt het te lang?

Liefs,

Heel erg in de war :flushed:

Vind je het belangrijk dat je er het label relatie aan kan hangen,
Of vind je het belangrijk dat hij niks met andere meisjes doet?

Want over dat tweede zou je misschien afspraken kunnen maken, dat eerste benauwd hem denk ik nog net iets meer.

Dit.

ik denk een combinatie van beiden. al zit dat eerste bij ons wel goed; hij had afgelopen week ook feest en is omdat wij daten niet met anderen gegaan. het punt is denk ik meer dat ik gewoon zekerheid wil wat t precies is. en dat hoeft niet per direct maar ik bedoel meer dat we niet over een jaar “iets” zijn, ik hou ervan om te weten waar ik aan toe ben.

als er trouwens nog meer mensen zijn met dit/zulke proble(e)m(en), zet t hier vooral op! :slightly_smiling_face: misschien hebben we nog wat aan elkaar :slightly_smiling_face:

Ik zou er gewoon nog eens over beginnen en zeggen dat je dit erg verwarrend vind, Jullie vinden elkaar leuk. Ik persoonlijk vind dat jullie daar iets mee moeten doen.

Ik denk dat je hem gewoon even zijn tijd moet geven. Ik heb niet het idee dat hij zomaar met een ander meisje zou gaan als ik je berichtjes lees, dus ik zou het gewoon even afwachten tot hij er klaar voor is. Duurt dat zoals je zelf zegt nog een behoorlijke tijd, dan zou je hem weer eens aan kunnen ‘herinneren.’

Ik heb zo iets, alleen bij ons is het duidelijk dat we wel exclusief zijn, maar zegt hij niet verliefd te zijn dus geen relatie te willen. Maar we doen wel verliefd en gedragen ons als twee veertienjarige pubers qua ‘aantrekkingskracht’, met wat daarbij komt kijken.

NOG vager dus. En ik kan je hier helaas niet mee helpen omdat ik er zelf ook niet zo goed mee ben. Maar het bovengegeven advies is wel het beste wat je kan hanteren.

Succes! x

Trouwens no harm intended voor de 14 jarigen onder ons haha!

Eindelijk iemand die ik tegen kom die dit ook heeft. Ik had het ook. Hij wilde het niet officieel maken, kreeg rillingen van het woord ‘relatie’ omdat ie zich dan opgesloten voelde en mij niet wilde afstoten en kon het mij niet geven, zo waren zijn woorden. Ik dacht dat we iets hadden, maar twee weken nadat ik hem voor de laatste keer had gezien, zette hij er een punt achter. Hij had iemand ontmoet en die vond ie toch wel heel erg leuk…
Toen ik in die twee weken met een jongen praatte, begon ie wel ineen keer: Zeg dat je met mij bent. Of zo van: Nja, we gaan best wel met elkaar.
Ik wist niet wat we hadden… Iets meer dan vriendschap blijkbaar.

Ik hoop dat het goed uitpakt!

Super bedankt allemaal! Ik ga t nu eerst indd even laten en begin er over een paar week wel weer over, gewoon even eerlijk vertellen dat ik t verwarrend vind :slightly_smiling_face:

En nienke; pff dat is ook wel lastig zeg! blijkbaar is hij niet compleet gevoelloos als ik het zo hoor… wat ga jij er mee doen dan?

Ik heb ook zo’n soort van probleem.
Destijds heb ik hem gevraagd hoe het tussen ons zit, aangezien we vaak zoenen enzo. Wij hebben afgesproken om leuke dingen te gaan doen en te zien of we bij elkaar passen. Voor mij is het best moeilijk, ik wil het ook graag ‘officieel’ maken… Maarja, geduld is een schone zaak haha!

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik wilde je laten weten dat je niet de enige bent.
Succes! X

heee! vind t juist heel fijn om te weten dat ik niet de enige ben, nouja voor jou natuurlijk ook niet leuk maar dan zijn we samen niet alleen :slightly_smiling_face: xx

Volgens hem is het over, hij heeft achter iemand anders aan. Dus ik denk dat ik hem moet vergeten, maar dat is zó lastig. Je hebt zoveel vragen en toch kan je ze niet stellen. Ik mis hem elke dag en hoop nog steeds dat ie terug komt.

das inderdaad heel lastig, vergeten… soms het beste maar vaak lastig te accepteren. en als je die vragen echt wil stellen kun je misschien over een tijdje toch even met hem praten? kun jij het ook afsluiten zegmaar…

Wacht het even af, en als er over 3 maanden nog niks gebeurd is (wat jij dus denkt) dan kun je dan met hem erover praten, maar voor nu beter nog even wachten

Hmm, ja ik wacht sws nog wel even af, anders werkt het toch averechts gok ik