Ik vind hem gewoon niet leuk

Hee,
Er zit een best wel rare jongen bij me in de klas, ik heb vorig jaar een tijdje naast hem moeten zitten (onze mentor bepaalde de plaatsen :rage:) en hij heeft vrijwel geen woord tegen me gezegd, alleen soms een leuke ‘grap’ waar ik nog nooit om heb moeten lachen (wauw, nu lijk ik echt een bitch hihi). Nu zit hij helemaal aan de andere kant van de klas. Ik kijk vaak rond in de klas uit verveling en vrijwel elke keer dat ik rond kijk zie ik hem naar me staren :flushed:. Nu ik dat eenmaal doorheb kijk ik elke keer of hij ook weer kijkt. Ik denk dat het nu overkomt alsof ik hém leuk vind, en dat is niet zo! Hij woont vlak bij mij dus hij fiets altijd dezelfde weg. Elke keer als ik hem inhaal staar ik heel ongemakkelijk vooruit en volgens mij valt dat juist erg op. So, that’s the problem. Ik weet gewoon niet meer wat ik nou moet doen en denken, dat klinkt dan weer heel erg dramatisch en dat is het niet hoor hahah. Ik ben gewoon benieuwd hoe jullie het zouden aanpakken :slightly_smiling_face:
xx

Hij valt je zo te lezen niet echt lastig, dus ik zou er niks aan doen.

Ik heb eerder het gevoel dat je de rare bent en dat hij gewoon een leuke jongen is en jij iemand die denkt dat ze alles is ofzo. Maar wie ben ik nou om dat te zeggen.

Volgens mij heb jij een andere definitie van creepy als ik.

Of je nu wel of niet overdrijft, je kunt er niets aan doen. Probeer er niet teveel op te letten, je kunt hem nu eenmaal moeilijk verbieden jouw richting op te kijken of dezelfde weg te nemen.

Hahah ik snap dat het zo over kan komen, maar zo is het niet bedoeld :slightly_smiling_face:. Ik vind hem gewoon niet leuk, en vorig jaar was hij al heel raar tegen me (toen ik langs hem zat maakte hij me altijd belachelijk, als ik iets niet begreep deed hij alsof ik volkomen gestoord/dom was, en een maandje daarna wilde hij weer allemaal aandacht) dusja ik wilde gewoon m’n “probleem” kwijt. Ik hoop dat je begrijpt dat het niet zo is dat ik me te goed voel. Ik voel me dan ook niet beter dan hem ofzo. Ik vind hem gewoon niet leuk :slightly_smiling_face:

Klopt, misschien is de titel inderdaad niet zo goed gekozen. Ik heb de titel veranderd hahah :flushed:

Ehm, niet meer kijken? :’)

Gewoon laten, je moet niet paranoïde doen van: Oh daar is hij weer…
of: Hij kijkt weer!

Niet op letten, dan valt het je ook niet op. :slightly_smiling_face:

Haha, fijn.
Ik herken je verhaal verder wel, en je moet er echt gewoon geen aandacht aan geven. Als je hem negeert, heb je er ten eerste geen last meer van, en zal hij waarschijnlijk ook wel ophouden met kijken als hij dat inderdaad doet zoals jij beschrijft.

Wie zegt dat hij jou wel leuk vind…? Naar iemand kijken betekend niet dat je iemand leuk vind hoor. Dan zou ik echt lesbisch zijn, want zit met alleen maar meisjes in de klas en kijk daar ook naar. Dus?!

Dit.

Hihi meisje maak je niet druk, waarschijnlijk vraagt hij zich echt niet af waarom jij naar hem kijkt hoor, iedereen kijkt toch wel eens rond in de klas en ja dan kunnen bepaalde blikken toevallig kruisen met elkaar :wink:

laten gaan, hij doet niks verkeerd en in principe doe jij hetzelfde bij hem als hij bij jou doet. het is niet dat hij je aanrand ofzo, ik zie geen probleem.

Je denkt er teveel over na. Kijk gewoon ergens anders naar, of naar iemand anders.