Ik vind hem écht leuk.

Ik vind al een tijdje een jongen leuk, hij is ex-crimineel, dom, asociaal maar ongelovelijk lief. Ik wil met hem afspreken maar ik durf niet & kan niet.
Want hij werkt ergens voor geestelijkbeperkte mensen & mijn vader is zijn baas.
Hij kent hem dus ook & vind het een jongen die ‘niet spoort’.
Maar wat moet ik nu? Ik hou van hem, ondanks alles.

Ik zou er goed over nadenken of dit echt is wat je wilt… Je kunt er niets aan doen dat je verliefd op hem geworden bent maar realiseer wel hoeveel gedoe dit met zich mee kan dragen en of dat het waard is. Misschien moet je eerst het een tijdje laten rusten en kijken of je over hem heen kan komen! En ja, als dat echt niet lukt kan je altijd stiekem met hem afspreken toch, daar hoeft je vader niet van te weten?

Dat klinkt best heftig. Ik zag op je profiel dat je 15 bent, is het misschien dan niet beter het nu eventjes te laten rusten als het zo lastig is?

Ik probeer dit al zo lang te laten rusten, maar ik zag hem vandaag & kreeg direct vlinders in mijn buik enzo…

Hoe oud is hij als ik vragen mag ?

net 20, ik ben over een aantal week 16. :slightly_smiling_face:

hmm ik vind dit best raar… Mijn pa werkt met mensen met een geestelijke beperking en daar gaan ze echt geen domme asociale mensen neerzetten x)

Waar is hij voor veroordeeld dan?

Hier wel, t zijn mensen die werkeloos zijn, met behoud van uitkering & geestelijke beperking. Hij zit bij die mensen met geestelijke beperking. :slightly_smiling_face:

Drugsdealen, geweldpleging en nog een aantal dingen. Maar dat is zijn verleden, dat heb ik hem vergeven & nu wil ik samen met hem een geweldige toekomst tegemoet gaan.

vindt hij jou ook leuk??

Is hij ook geestelijk beperkt

Ja.

Voorzover ik weet niet.

Ik vind het wel een beetje gevaarlijk klinken hoor. Hij een in een voor geestelijk beperkte instelling werkende ex-crimineel van 20, jij een meisje van 15. Wel goed plot voor een boek trouwens

Maar hoe is je contact met hem? Spreek je hem veel, ken je hem echt?

Hoe weet je dat?

Dat verteld hij me nu al een jaar ofzo…

Ik spreek hem elke dag, ik ken hem nu 2 jaar in het echt. :slightly_smiling_face:

ik kan me gewoon niet voorstellen hoe een jongen van 20 een meisje van 15 leuk kan vinden. :’)

Lastig dan. Denk er goed over na. Geweldpleging en drugs zijn niet zomaar lichte misdaden.