ik vind hem al heel lang leuk

Hee,

ik vind nu een jongen leuk sinds september 2008. Ik weet het echt tering lang!!
op het begin wist ik het nog niet echt ik sprak wel eens tegen hem op msn. Hij zat bij mij op de bassischool en op de middelbare maar hij is naar een andere school gegaan. Hij is langer dan ik bruin krullend haar en onwijs knap! Hij is 15 en ik 13.
maarja dat boeit eigenlijk niks maar ik weet niet wat ik moet doen! we spraken altijd heel lang op msn maar tegenwoordig niet meer. Op het c feest van hockey keken we de hele tijd naar elkaar en draaiden we een beetje rondjes om elkaar heen. We hebben bijna gezoend maar toen was het alweer afgelopen :woman_facepalming:
daarna heb ik nog even met hem gepraat en sinds toen ook nog lange msn gesprekken. Hij had laatst een vriendinnetje maar dat is nu over
WAT MOET IK DOEN? GEWOON ZEGGEN DAT IK HEM LEUK VIND? DAN STA IK VOOR LUL
help me please ik weet niks meer. ik wil hem vergeten maar het lukt gewoon niet

Gewoon zeggen dat je hem leuk vind!

dat dus

ik had het bijna gedaan maar al zijn vrienden zitten bij op school EN o pde hockeyclub dan ga ik de grootste vernedering ever. Ik was ooit op een vriend van hem dat was op de basisschool en toen stond ik echt voor lul…

gewoon zeggen,
dan sta je voor lul &wat dan nog jij hebt dan wel lef om het te zeggen
en anders zit je toch alleen nog maar n jaar te wachte zonder dat het iets oplevert.
succes (:

Is niet lang
ik heb iemand van maart 2008 t/m augustus 2009 leuk gevonden

idd gewoon zeggen! Dat voor lul staan valt best mee hoor.

dus gewoon op msn zeggen ofzo?
’ hee …, ik zou het fijn vinden als je me niet uitlacht want ik ga de grootste mislukking in mijn leven aan maar ik vind je leuk doei.
haha nee sorry

neee niet zo…
Begin gewoon een gesprekje over relaties ofzo of vraag hoe gata het in de liefde ofzo, tenminste zo deed ik dat op die leeftijd. Vraag wat voor meisjes die leuk vind ofzo… En zeg dan als hij hetzelfde aan jou vraagt gewoon van ja ik vind je wel een leuke jongen…

ja das misschien wel goed idd, heel erg bedankt als ie online is ga ik het proberen::slightly_smiling_face:

hehe oke succes! & laat ons weten hoe het afloopt :grinning:

ja doe ik zeker weten! hij is nog niet online maar ik vertel het gelijk!

oeh spannend :grinning:

ik heb gezegd!
hij reageerde normaal en zegt het niet tegen zijn vrienden( heb ik gevraagd)
ik had ook verteld dat ik hem al zo lang leuk vind en hij vroeg waarom ik nooit wat heb ondernomen. Maar nu vraag ik me af, was het dan wel iets geworden?
iniedergeval we doen normaal tegen elkaar en hij vond het dus niet erg.
maybe word het nog wel iets:D

mooi zo ! nee heb je , en ja kun je krijgen. je zit nou al op misschien :smirk: hahaa

als je het zegt sta je helemaal niet voor lul als je het jaren niet zegt dan pas dan blijf je altijd wachte:P

gewoon zeggen weetje ik vind je eigelijk wel leuk zegt die ja dan mag je blij zijn

zegt die ik jou niet zeg je oke dan weet ik dat nu teminste:)

titel aangepast.

Je kan ook subtiel laten blijken dat je hem leuk vind ipv het gelijk in zn face te zeggen. Gewoon steeds ietsje verder gaan maaaar wel heel subtiel blijven en alstie het eenmaal door heeft en jou ook leuk vind, dan merk je het wel denk ik =)
Succes!