Ik vind haar leuk, maar wat nu?

Hee!
Ja hoe moet ik beginnen, nja aan de titel te zien ben ik dus bi haha.
Ik heb een tijd geleden in een kleine bar een meisje ontmoet.
Even voor de duidelijkheid, ik weet al heel lang dat ik bi ben maar ik heb pas echt 1x een meisje ontmoet (vroeger) die ik leuk vondt.
maargoed, ik heb haar dus ontmoet, en ik ben nog nooit ZO verliefd geweest.
alles aan haar is geweldig, ze woont in mijn dorp dus ik kom haar af en toe tegen en dan praten we wat, ze komt altijd aanrennen om me een knuffel te geven.
maar we gaan niet echt met elkaar om en geen vriendinnen ofzo. ik kom dr gewoon soms tegen.
ik ben dus helemaal gek van haar, ik wou zelf aan haar vragen of ze ook bi was of op ze minst geintresseerd in meisjes, maar toch durfde ik niet… bang voor haar reactie.
dus had ik een nepmsn aangemaakt en daar was ik zogenaamd een ander meisje en toen vroeg ik na 5 minuutjes vragen ben je bi en ze reageerde met : hahaha jaa dat vind ik zoooo geil, ik zo echt? : zei zo jaaaaajohhhh. maarja dat was dus sarcastisch.
ik weet echt niet hoe t verder moet, iemand hier ideeen om t dr te vragen of om dr achter te komen of zijn er andere meisjes met zo n soort situatie?
x

heel lastig dit. ik weet niet wat je moet doen, maar toch succes ermee!

Er is een officieel lesbi/bi topic. Je kunt dit ook daar plaatsen. Heb je meer kans dat er iemand reageerd (:
Zelf zou ik het gewoon even aankijken. Ga leuke dingen met dr doen en dat soort dingen. En als ze dan misschien geen relatie wilt omdat ze niet bi is, heb je altijd nog een vriendin er gewoon bij c:

ga naar het topic wat ervoor bedoelt is. wat iguu ook al zei, lesbi/bi topic daar hebben mensen er wat meer verstand van en misschien dezelfde situatie gehad.

Ik weet nieet voor je hoor, x

Gewoon op een andere manier het nog eens vragen…
Maar het ziet er naar uit dat ze gewoon straight is.
Alowel het best vaag is, dus tja…

Wat lijkt me dat lastig… up voor jou.

Ja het is denk ik wel een goed idee om het in het bi-le topic te plaatsen. maar stel je voor ze is straight, hoe zouden jullie reageren al zou een meisje zeggen ik vind je leuk, zou je dan zeggen gatver, of nee ik ben niet geintreseerd en daarna het meisje raar vinden? ik schaam me er echt niet voor dat ik bi ben, maarja ik wil ook niet dat ze niet meer met me wilt praten snappen julie?

Als zij niet bi is, tja…

geen idee… UP.

Het lijkt me wel lastig…

Wij kunnen je wel vertellen hoe wij zouden reageren, maar daar heb je niets aan omdat dat bij iedereen verschillend is.
In jouw plaats zou ik het niet vertellen tenzij ik zeker zou weten dat ze ook voor meiden valt, maar dan kan je waarschijnlijk lang wachten en ik heb daar nu ook gewoon geen ervaring mee. Beter ga je idd naar dat topic :wink: Succes!

Een vriendin van mij is ook bi, zij vertelde het via msn aan mij;

‘Hee, je moet geen rare dingen gaan denken, maar er is iets waar ik wel mee zit maar ik ben dus bi, en ik vond dat jij het moest weten als gewone vriendin’
Zij vond mij dus niet leuk, maar misschien kan je haar phonenumber vragen, en dan een smsje sturen: Hee, ik moet je iets vertellen, zou je op msn/hyves kunnen komen?

En dan gewoon rustig vertellen aan haar :slightly_smiling_face:

ja ik zat er aan te dneken om dr msn te vragen, zo van heee allesgoed, ik heb je op hyves maaar nog niet op msn ;p x
of is dat een beetje apart?

uppp

Nee, dat kan je gewoon vragen hoor. Ik vraag dat zo vaak aan mensen :stuck_out_tongue:
Gewoon een keer afspreken en dan zien wat er gebeurt :slightly_smiling_face:

Ik zou het gewoon vragen. Er is ook zo vaak aan mij gevraagt of ik bi was, ook geen problemen mee gehad.
Vraag het, en dan een paar dagen verder zeg je dat je haar wel ziet zitten…?

ik zou gewoon vragen : op wat voor jongens val je ?
en al zou ze bi/lesbi zijn dan zou ze dat zelf wel vertellen in de trand van ; ik val niet op jongens of ik val op jongens en meisjes !

Maar misschien zegt ze dat niet zo snel uit zichzelf, zou ik me kunnen voorstellen.
Hm lastige situatie.

Ik denk niet dat ze bi is…
dus ik denk niet dat ze geintresseerd is…
maar niet vragen is altijd mis
maar als je het echt niet kan of niet wilt dan moet je het er bij laten