ik vind een ( onbekende ) jongen leuk, wat nu?

Hee meiden !

Ik zit ergens mee en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of tips hebben.
ten eerste altijd als ik een jongen leuk vind dan is die jongen onbekend dus in andere woorden ik weet niks over hen.

Sinds vorige week zag ik een ( nieuwe jongen volgens mij? ) jongen op school.
Hij trok al meteen mijn aandacht. Ik zag hem in een computer lokaal waar alle klassen van de school heen kunnen gaan.

En nu zit ik thuis en ik denk elke seconde aan hem wat betekent dit?
Laat ik nu wat over deze jongen zelf vertellen: hij ziet er ongelooflijk verzorg uit en nee niet op een gay manier, en hij straalt iets uit wat natuurlijk ook niet waar zou kunnen zijn, in ieder geval hij straalt iets uit waardoor ik denk dat hij een serieuse jongen is. Maar hij is ook heel erg arrogant ( verbeter mij als dit niet arrogant is) hij kijkt namelijk naar niemand qua meisjes het enige wat hij doet is naar zijn telefoon kijken en vandaag zat hij precies voor me in de kantine en ik keek de hele tijd naar hem en dat was heel makkelijk zonder gesnapt te worden, maar toen 1x keek hij ook mij aan en dat was het.

pff ik val altijd op onbereikbare jongens…

ik zou zeggen dat het niet per se arrogant is als jongens niet naar meisjes kijken hoor.
als je hem echt leuk vind zou je hem bevriend kunnen vragen op facebook?
dan vermijd je het ‘wie is dat’ idee!
als hij je dan accepteert dan weet je dat hij je misschien ook wel leuk vind! en zou je bijvoorbeeld een gesprekje kunnen voeren ofzo.
op facebook of in real life, wat je leuk vind :stuck_out_tongue:
hoop dat je hier iets aan hebt?

Ja bedankt voor je reactie! Nou uhmm dat gaat nogal moeilijk ik weet zijn naam namelijk niet pff :frowning_face:

oh haha ja dan heeft het weinig zin :dry:
weet je in welke klas hij zit dan?
of ken je iemand die contact met hem heeft?
oei, anders is het wel moeilijk ja

Ik ga het proberen om achter zijn naam te komen, maar is het niet heel erg raar als ik hem toevoeg op facebook? Tenslotte kent hij mij niet.

Als die gozer nieuw is, moet je echt niet verwachten dat hij al meteen naar iedereen loopt te apengapen. Sommigen doen dat inderdaad wel, maar de meesten moeten echt heel erg wennen en durven niet eens te kijken. Als ik jou was, zou ik nog even wachten. Misschien heb je over een maandje al zijn naam en oogcontact te pakken. Altijd handig voordat je jan en alleman op fb gaat toevoegen.

euhm, tja ik zit op een hele kleine school ( ik kwam nieuw op school )
en ik heb ook mensen die ik van gezicht kende toegevoegd op facebook, die hebben me wel gewoon geaccepteerd.
maar ja, je zou ook even kunnen wachten en kijken hoe het loopt misschien kom je hem wel vaker tegen en hebben jullie vaker oogcontact.

^^
dit was ik ook net aan het typen ja!

Haha dit herken ik. Mijn vriend had mij op het oog, maar ik was onbekend voor hem. Via oogcontact en vragen aan anderen, is hij aan mijn nummer gekomen. Nu al een half jaar een relatie