ik vind een jongen leuk van een aantal jaar ouder.

hey oke het is een beetje een raar verhaal maar hier komt het :
ik wou een sport gaan doen dus ik ging rond kijken
toen kwam ik bij een sport dat ik erg leuk vond en ging daar op .
ik kreeg een trainer die echt knap was
dus na een tijdje begon ik hem echt leuk te vinden en nu nog steeds … maar hij is 3 jaar ouder .
en hij gaat een beetje om met mijn andere vriendinnen die ik al langer ken . ohja hij zit trouwens ook bij mij op school.
ik ben later door problemen in 1 keer van die sport af gegaan zonder iets te zeggen. later zei hij niets meer op school ( dus geen hoi ofzo ) ik vond het wel raar maar het maakte mij niet echt iets uit.
maar nu heb ik dus een beetje contact met hem op snapchat en hij praat ook wel gewoon normaal.
maar ik heb hem vanmiddag gezien met een meisje van zijn leeftijd waar hij het gezellig mee had , niet dat ik dat erg vindt , maar hij zag dat ik dus langsliep en sinds vanmiddag doet hij weer raar …

maar ik weet niet of het ooit iets kan worden en tja wat ik moet doen …

thankssxx

De volgende keer als je hierover een topic maakt, vermeld dan jullie leeftijd erbij, alvast bedankt.

Oh en 3 jaar ouder is echt weinig trouwens, dus het kan gewoon.

haha okee:) tja… hij doet nou examenjaar dus ik weet het niet…

Je kan toch wel rekenen of niet dan? :") Jouw leeftijd + 3 jaar, et voila.

lolz ja dat snap ik wel. maar ik weet niet of hij sws wel met een jonger meisje wil… maarja wel bedankt:)x

Ik heb het verhaal niet gelezen, maar 3 jaar is echt geen groot verschil.

haha nee dat klopt wel! maar wel qua uitgaan enzo? en drinken? ik denk dat ik te moeilijk denk…x

3 jaar vind ik absoluut niet veel!

maar wat moet ik doen dan :slightly_smiling_face:?

Gewoon niet haasten, ga gewoon een gesprekje aan met elkaar en leer elkaar beter kennen.

jaa wil ik ook wel! maar het is een beetje moeilijk via snapchat haha en ik vind het ook zoiets om te vragen mag ik je nummer :frowning_face:

en tja ik heb 5 uur geleden een foto gestuurd via snap en hij opent em niet… tja misschien is dit een teken dat ik moet opflikkeren xd

Nee dat denk ik juist niet eerlijk gezegd… Als hij hem wel heeft geopend is wat anders (vind ik zelf altijd). Vraag anders zijn nummer op snapchat of als je met hem op school praat? En 3 jaar is helemaal niet veel hoor! :slightly_smiling_face:

Dus 14 en 17 als ik goed kan rekenen?

ohh 3 jaar is niks :wink:

Contact via snapchat? Hoe gaat dat?

Je kunt toch niet veel meer dan foto’s sturen daar.

En 3 jaar is niet veel, al zou ik om de rollen even om te draaien zelf niet zo snel voor iemand van 14 gaan, maar dat kan zomaar gebeuren.

Dat is echt niet veel
Ga met hem praatje maken of spreek wat leuks met elkaar, af wie weet wat wel niet word met die jongen.
Heel veel succes
Het komt wel goed!!!