Ik vind een jongen leuk maar hij heeft bijna een vriendin

Ik vind al een paar maanden een jongen leuk die mij niet kent. Ik heb mezelf een paar dagen geleden overgehaald hem toe te voegen op msn en hij deed heel aardig. Hij zegt dat ik op school eens tegen hem moet praten en dat was ik ook van plan. Nu hoorde ik gister van een vriendin dat die al met een meisje zat en ze bijna officieel iets hebben. Kan ik hem nu wel of niet beter leren kennen? Ik weet niet of ik wel gewoon vrienden kan zijn…

Nou ja, ze hebben nog niets, dus je kunt nog best proberen een goede leuke indruk te maken en wat te flirten

Als je van jezelf weet dat je mogelijk geen vrienden met hem wil zijn, laat hem dan gaan. Je kwetst jezelf er alleen maar mee uiteindelijk.

Als het klopt dat hij mogelijk met een ander meisje close is, gun het hem dan en ga verder. Klinkt moeilijk, maar als hij haar ziet zitten, kan je niets anders doen dan het hem gunnen.

Klopt het niet dat hij met een ander meisje zit? Ga er dan voor, maar anders… liever een gebroken hart voorkomen dan zelf veroorzaken.

Zodra het wel echt wat wordt tussen hun, zou ik het laten. Maar ze hebben nog niks, dus je kan gaan en staan waar je wilt :3

het kan ook gewoon een roddel zijn hoor? Hoe dikwijls ik al heb gehoord ’ die heeft bijna verkering met hem’ en uiteindelijk was het niet waar…
Ga er gewoon voor maar zodra je zeker weet dat hij idd bijna met een meisje heeft : stoppen.

Probeer hem in ieder geval beter te leren kennen… Ik bedoel kan geen kwaad toch? En als ze echt iets krijgen , dan kun je nog altijd doen alsof je niet meer wou dan vrienden zijn… Ik snap dat het moeilijk zou zijn als hij iets met het andere meisje kreeg (haha spreek uit ervaringg) maaar isbeter om het hem te gunnenn…
mja succes! :heart:

Gewoon flirten en niet over haar nadenken, tenzij hij duidelijk aangeeft dat het serieus is. Misschien is het niet waar en als het wel waar is is waarschijnlijk iets dat ze tegenhoudt waardoor ze nu nog niet iets officieels hebben. Je hebt nu nog een kans, dus ik zou het gewoon proberen, misschien het wel in je achterhoofd houden om niet gekwetst te worden.

Ja hij is wel 2 jaar ouder dus ik denk dat ik toch niet veel kans maak.