ik vind een jongen leuk HELP

hoi, ik vind een jongen leuk en wil graag met hem vrienden worden enzo maar ik durf niet tegen hem te praten!
ik ken hem via mijn oude school en nieuwe (hij zit bij mij in de deelschool, hij zit in de 2e ik 1e)
en mijn zusje en zijn zusje zijn beste vriendinnen van elkaar dus ik zie hem ook soms prive.
Ook eens een keer was ik op vakantie met mijn gezin was zijn zusje er ook een dagje, ging hij en zijn ouders haar ophalen dus hij was der ook maar ik durfde niks tegen hem te zeggen
Soms kijkt hij ook naar mij.

kunnen jullie tips geven zodat ik vrienden word met hem?

xx

Facebook chat?

Ja, heb je hem op feesjboek?
Klets dan eens over school? En vraag hem wat ie in z’n vrije tijd doet ook.
als ie niet reageert, weet je meteen waar je aan toe bent.

hij zit nooit op facebook en hyves-.-
soms twitter maar hij volgt mij niet

feesjboek? :’)

dubbell

dubbel, excuse moi

hij zit nooit op facebook en hyves-.-
soms twitter maar hij volgt mij niet

hoo sorry dubbel

nou, zorg eens een keer dat jou zusje bij dat zusje komt ‘spelen’ en dat jij haar dan brengt, en als je geluk hebt doet hij de deur wel open !
En dan moet je proberen een gesprek aan te knopen :slightly_smiling_face:
Veel geluk meid :slightly_smiling_face:

Als jij hem dan een keer ‘privé’ ziet (dus inderdaad zoals hierboven ook al wordt gezegd, als je bijvoorbeeld je zusje gaat wegbrengen/ophalen), knoop dan eens een gesprek aan. Succes ermee :slightly_smiling_face:

Als jij hem dan een keer ‘privé’ ziet (dus inderdaad zoals hierboven ook al wordt gezegd, als je bijvoorbeeld je zusje gaat wegbrengen/ophalen), knoop dan eens een gesprek aan. Succes ermee :slightly_smiling_face:

volgens mij wordt er een beetje veel dubbel gepost in dit topic…

okee bedanktt maar me zusje is 11 en haar vriendin woont 1 a 2 km ver weg dus ze kan er alleen naar haar toe

Bied aan om haar naar die vriendin te brengen omdat je toch nog die kant op moet. Dan kun je haar even afzetten en als hij er is een gesprek aanknopen! veel succes ermee meid!

sos!!!

sos!!!

sos!!!

sos!!!

sos!!!