Het klinkt echt onwerkelijk voor mij, maar ik heb contact met de neef van iemand die bekend is. We zijn vrienden op snapchat en praten vaak met elkaar.
Op Instagram was leek hij een doodnormale jongen en ik vond hem best lelijk. Maar nu ik met hem praat vind ik hem echt leuk… hij is ook niet superlelijk ofzo en hoe vaker hij selfies stuurt hoe knapper ik hem vind.
Het allerstomste is dat hij in Amerika woont en ik hem waarschijnlijk nooit in het echt ga zien .
Ik wil hem zo graag ontmoeten maar dat gaat niet lukken. Hij weet ook niet dat ik zijn neef ken… want hij blokkeert iedereen die contact met hem zoek om zijn neef…
Ik wil het hem echt vertellen dat ik hem ken vanwege zijn neef, maar ik ben echt bang dat hij me gaat blokkeren.
Hoe moet ik dit nou aanpakken? Ik zit iedere nacht met hem te praten en ik denk echt vaak aan hem… Ik wil hem gewoon in het echt zien.
Ugh ik worst hier echt misselijk van
Edit: normaal praat ik rond deze tijd met hem, maar hij reageert niet en ik kan niet slapen omdat hij niet reageert. Ik wordt er echt helemaal zenuwachtig van. Ik wou dat ik hem niet kende. Echt ik moet iets hebben waarmee ik hem niet meer leuk vind. Of ik moet hem ontmoeten… beide gaat echt nooit gebeuren . Ik ben echt nooit verliefd en nu ben ik het en dan leeft hij aan de andere kant van de wereld