Ik vind een jongen leuk die onbereikbaar is

Het klinkt echt onwerkelijk voor mij, maar ik heb contact met de neef van iemand die bekend is. We zijn vrienden op snapchat en praten vaak met elkaar.
Op Instagram was leek hij een doodnormale jongen en ik vond hem best lelijk. Maar nu ik met hem praat vind ik hem echt leuk… hij is ook niet superlelijk ofzo en hoe vaker hij selfies stuurt hoe knapper ik hem vind.
Het allerstomste is dat hij in Amerika woont en ik hem waarschijnlijk nooit in het echt ga zien :sob::sob:.
Ik wil hem zo graag ontmoeten maar dat gaat niet lukken. Hij weet ook niet dat ik zijn neef ken… want hij blokkeert iedereen die contact met hem zoek om zijn neef…
Ik wil het hem echt vertellen dat ik hem ken vanwege zijn neef, maar ik ben echt bang dat hij me gaat blokkeren.
Hoe moet ik dit nou aanpakken? Ik zit iedere nacht met hem te praten en ik denk echt vaak aan hem… Ik wil hem gewoon in het echt zien.
Ugh ik worst hier echt misselijk van :frowning_face:

Edit: normaal praat ik rond deze tijd met hem, maar hij reageert niet en ik kan niet slapen omdat hij niet reageert. Ik wordt er echt helemaal zenuwachtig van. Ik wou dat ik hem niet kende. Echt ik moet iets hebben waarmee ik hem niet meer leuk vind. Of ik moet hem ontmoeten… beide gaat echt nooit gebeuren :weary::sob:. Ik ben echt nooit verliefd en nu ben ik het en dan leeft hij aan de andere kant van de wereld

Of vind je hem alleen maar leuk omdat je nu weet dat hij familie heeft die bekend is?

Haha dit.

Waar wacht je op? Pak een vliegtuig naar Amerika en *zoef*!!

Haha, nee geintje. Ken je het liedje “hit the lights” van Selena Gomez? Je moet er gewoon voor gaan. Luister naar je hart en niet je hoofd.

Ik vind wel dat je op een leuke manier contact met hem hebt gekregen! Met instagram, toch?

En dit helpt je waarschijnlijk ook niet echt…Sorry!

Maar,wat vindt je zo leuk aan hem? Als je hem gaat vertellen waarom je hem leuk vindt zeg dat dan. Niet iets zoals “alles” maar meer bijvoorbeeld:

“Je maakt mij altijd aan het lachen, zelfs met je flauwe grapjes die zo droog zijn dat ze grappig worden
, je blijft positief, zelfs als er wordt verteld dat aliens over een paar minuten de wereld komen veroveren.
je hebt een groot hart, Waar de hele Amerikaanse staat in past!” Enz.

Ik bedoel, lange afstand relatie zijn heel leuk als je het juist doet! Maar, daar moet je niet aan denken, de eerste stap is het vertellen. Veel succes!
En ik wil heel graag weten hoe het is gegaan!

En @cactus volgens mij brengt zo’n reactie haar juist nog meer in de war. Denk ik. Niet gemeen bedoeld.

Nu ben ik echt heel erg benieud wie zijn neef is?

Wat vind je zo leuk aan hem? Want eerlijk is eerlijk, als (lees: ALS) het wat wordt, is het niet dat je die beroemdheid elke dag gaat zien. Ik zie mijn neven en nichten eens in de zoveel maanden, en die zijn niet beroemd. Als dat het leukste is aan hem wat je kunt bedenken, is het waarschijnlijk beter het contact te verbreken.

Was meer bedoeld als een eye opener. Ze vond hem eerst lelijk, nu wat minder lelijk, maar is wel smoorverliefd? > Waarschijnlijk op het idee dat hij een bekend familielid heeft.

@cactus. Ze kan ook verliefd zijn geworden op het innerlijke, en doordat zij hem beter heeft leren kennen kijkt ze nu anders naar zijn uiterlijk.
Het kan ook inderdaad zo zijn dat ze op het bekende deel verliefd is geworden, dus @nathalie misschien is het handig om een keertje na te denken wat je precies aan hem leuk vindt.

Ik denk om eerlijk te zijn dat je meer verliefd ben op het idee. Als het je niet boeide dat hij een neef van een bekendheid is, dan had je dat hier niet genoemd. Ook kan je iemand via internet niet echt leren kennen. Jezelf uiten doe je door 30% praten (of in dit geval schrijven) en de overige 70% is lichaamstaal. Vooral dat lichaamstaal gaat erg moeilijk door zo’n schermpje heen.

Je geeft zelf al aan dat je hem waarschijnlijk toch nooit zou ontmoeten. Dus ik denk dat je beter afstand kan nemen van deze jongen, want hij heeft duidelijk een effect op je die niet helemaal super is (zoals het niet gaan slapen). Wie weet als je afstand van hem doe vind je wel iemand die dichterbij woont :wink: