Ik vind een jongen leuk die ik van internet had ontmoet.. Help me!

HOI,

Ik heb 2/3 dagen geleden een jongen ontmoet via internet. Ik had hem ontmoet via praatanoniem.nl (ofzo) en al die mensen daar die willen alleen met meisjes chatten en bij hem was het zo van: “Ach boeit me niet als ik maar een leuk gesprek heb”. Dus toen gingen we praten en we durfte beide onze nummer niet te geven want misschien word er mee iets geks gedaan maar hij gaf hem en toen appte ik hem. We zijn nu best close we zijn nu al Bff’s want we praten echt iedere seconden met elkaar. Ik heb al foto’s van hem gezien (3 foto’s 2 via insta). Ik vind hem super leuk en we zijn nu bff’s. Maar sommige mensen via internet zijn niet te vertrouwen zoals jullie al weten dus ik ben bang dat hij niet te vertrouwen is. Maar… hij vraagt gewoon geen foto van mij (oke ik gaf hem wel 1 slechte foto waar je me wazig en zo ziet want hij wou weten met wie hij ging praten) en voor de rest wou hij geen foto’s.

Ja sorry dat we bff’s zijn zo vroeg het zou fijn zijn als jullie het daar niet mee bemoeien want dat vraag ik niet, ik doe wat ik wil. Omdat ik 12 ben mag ik toch heus wel een paar bff’s hebben? En dan zeggen: “Ja weet je zeker dat je bff’s bent?” Ja dat denk ik want ik heb 1 bff waarmee ik 8 jaar bff’s ben dus laat mij mijn leven leiden ik vroeg wat anders en ik vroeg niet of ik te jong ben voor bff’s of te vroeg

THANKS

PLSS iemand reageer

Geef mensen dan ook wat tijd om te reageren. -CAPS-

Oke sorry… Maar ik wou het snel weten en dit is mijn eerste forum hier en bij een andere site heb je binnen 5 sec al iemand die reageert dus ik dacht dat het hier ook zo was het spijt me

En nu mijn reactie op de inhoud van je topic: ik vind het nogal raar om na 3 dagen bff’s te zijn met iemand die je nauwelijks kent.
Wij kennen hem niet en kunnen dus ook niet oordelen over of hij betrouwbaar is.

Oke, thanks! Klopt het kan een beetje raar zijn maar we weten nu al super veel dingen over elkaar en hij kan bij mij vaak dingen kwijt over zijn autisme waar hij zich voor schaamd

Uit je verhaal maak ik op dat je nog niet zo oud bent, dus ik raad je sowieso aan om het met je ouders te bespreken.

Wij kunnen ook niet zomaar inschatten of iemand te vertrouwen is. Dat lijkt me een kwestie van wachten en kijken hoe het gaat. Als hij geen problemen heeft met het delen van foto’s, een echte persoonlijke facebookpagina heeft en kan skypen enzo, dan zal het vast de persoon zijn wie hij zegt dat hij is.

Zijn intenties inschatten is alleen altijd moeilijk, dus mocht je ooit tot afspreken komen met je nieuwe BFF neem dan iemand mee, en ga naar een openbare plek.

En dit.

Haha zeker door taalgebruik? Klopt ik ben 12 (bijna 13) en hij 15. Eerst wou hij geen contact omdat hij zei: “Misschien vinden je ouders de leeftijdverschil niet geschikt dus misschien moeten we contact verbreken en ik wil alleen doorpraten als je ouders het niet erg zouden vinden”

THANKS! Ja dat zal ik zeker doen maar we zijn nog niet toe aan afspreken :slightly_smiling_face:

:upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

hai

ik heb mijn vriend via internet leren kennen via een site die tagged heet , een soort tinder.
Ik heb daar natuurlijk een heel groot risico mee gelopen maar het kan dus ook goed gaan. ik zou je aanraden om het tegen je ouders te vertellen en mocht je in de toekomst af willen spreken, neem een vriendin mee ofzo .

DANKJE!! :hugs: :hugs:

bff’s na twee dagen :")

Tfw ik al 19 jaar leef en ik geen bff heb maar jij er al een hebt binnen 3 dagen
feelsbadman.jpg

Wees voorzichtig met mensen die je via internet ontmoet. Vertel nooit je exacte adres ( tenzij je wat volwassener bent en zeker bent wie de persoon aan de andere kant is), als je dat wel hebt gedaan vertel dan al helemaal niet wanneer je alleen thuis bent etc. Misschien kun je een keer met hem skypen om te kijken of hij echt de persoon van de foto is. En spreek nooit zomaar alleen met hem af, als je afspreekt met hem, vertel het je ouders en laat vriendinnetjes meegaan, en spreek af op een plek waar veel mensen zijn.
Persoonlijk denk ik dat je misschien een beetje naïef bent -vanwege je leeftijd- en daar kunnen mensen goed gebruik van maken, dus wees voorzichtig wat je mensen verteld die je niet kent -iemand alleen via internet spreken en nog nooit hebben ontmoet is niet kennen-
Succes!

Diegene woont 15 min bij je vandaan, heb je hem dan nog nooit in het echt gezien? Ik ken zo’n beetje iedereen in mijn dorp en eromheen van rond mijn leeftijd.

Anyway, niet te hard van stapel lopen, denk logisch na of zijn insta/Facebook legit is en als jullie na een poosje verder praten afspreken, doe het dan in het openbaar (misschien kunnen je vriendinnen op de uitkijk staan of zo?)

Capslock mag niet in je titel.

wtf waarom zeggen jullie kut en tering tegen elkaar :’)?

^ Lekker boeiend, ze zijn 12 en 15 en dat is niet relevant voor haar vraag.

Het is inderdaad een goed idee om het met je ouders te bespreken! Ik zou hem niet meteen vertrouwen, je kent hem nog niet zo lang en jullie hebben elkaar nog nooit ontmoet. Aangezien jullie slechts 15 minuten van elkaar vandaan wonen, kun je vragen of hij een keer wil afspreken op een openbare plek. Het is dan een goed idee om bijvoorbeeld je moeder mee te nemen.